اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

حمایت و شناسایی گروه‌های آسیب‌دیده از کرونا فاقد پوشش تصمیمات ملی

استاندار کرمان گفت: هدف ستاد پساکرونا این است که گروه‌هایی که تحت پوشش تصمیمات ملی قرار نمی‌گیرند را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و منابع محلی مورد حمایت و کمک قرار دهد.

حمایت و شناسایی گروه‌های آسیب‌دیده از کرونا فاقد پوشش تصمیمات ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدائی در جلسه پساکرونا استان بر اثر بیماری کرونا ویروس گروهی از مردم و کسب و کارها دچار خسارت و متضرر شدند که با تصمیمات ملی بعضی از این گروه‌ها می‌توانند از طریق وام کمک‌های حمایتی را دریافت کنند، اما بعضی گروه‌ها تحت پوشش قرار نمی‌گیرند.

استاندار کرمان افزود: هدف جلسه پساکرونا این است که گروه‌هایی که تحت پوشش تصمیمات ملی قرار نمی‌گیرند را مشخص و شناسایی کرده تا برای کمک به آنها چاره‌اندیشی کنیم و تمرکز ما باید در این مسئله باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای کمک به این عده نیاز داریم تا از ظرفیت‌های داخل استان و منابع محلی از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، آستان قدس، سازمان‌های مردم نهاد و بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها کمک بگیریم.

استاندار کرمان گفت: اتاق اصناف، سازمان صمت و جهاد کشاورزی، گروه‌های آسیب دیده زیر مجموعه خود را که امکان استفاده از تسهیلات سامانه "کارا" را ندارند، شناسایی و اعلام کنند تا در مورد آنها تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/80017/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول