اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع کمک خیرانه 210 میلیون ریالی فرهنگیان در بین دانش‌آموزان استثنایی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان از توزیع 210 میلیون ریال کمک خیرانه فرهنگیان در بین دانش‌آموزان استثنایی خبر داد و گفت: دو دستگاه گوشی همراه نیز برای بهره‌مندی این دانش‌آموزان از آموزش مجازی خریداری شد.

توزیع کمک خیرانه 210 میلیون ریالی فرهنگیان در بین دانش‌آموزان استثنایی

فاطمه باغبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شد تا مدارس به تعطیلی کشیده شود که این موضوع نیز مانعی برای ادامه آموزش نشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی پویش همدلی و کمک مومنانه با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند مدارس استثنایی عنوان کرد: این پویش با همت همکاران اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و با مشارکت مدیران و معلمان دلسوز مدارس استثنایی استان و جمعی از خیرین انجام شده است.

باغبانی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های خداپسندانه به ارزش ریالی بیش از 210 میلیون ریال برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، ادامه داد: این کمک‌ها در بین 100 نفر از دانش‌آموز نیازمند توزیع شد.

وی همچنین از مواد بهداشتی و غذایی و پک‌های ویژه ماسک و مواد ضدعفونی از جمله اقلام توزیع شده در بین این دانش‌آموزان خبر داد و افزود: دو دستگاه گوشی موبایل نیز به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد تا آنان نیز بتوانند از آموزش‌های مجازی بهرمند شوند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول