اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دعوت فرمانداران استان کرمانشاه از مردم برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

۱۴ فرماندار استان کرمانشاه از مردم برای شرکت و حضور فعال در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.

دعوت فرمانداران استان کرمانشاه از مردم برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، فرمانداران فرهنگ دوست استان کرمانشاه با صدور پیام های جداگانه ای از مردم شهرستان خود برای شرکت و حضور فعال در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.

فضل اله رنجبر، فرماندار کرمانشاه؛

اکنون که امکان زیارت حرم امام رضا علیه السلام فراهم نیست، جشنواره کتابخوانی رضوی را فرصتی برای یاد و زیارت با معرفت آن امام همام به حساب بیاوریم و با مطالعه منابع و کتاب های این جشنواره فهم و شناخت خود را نسبت به خاندان عترت ارتقا بدهیم.

سعدی مصطفی زاده، فرماندار روانسر؛

جشنواره کتابخوانی رضوی موجب شناخت سیره امام رضا علیه السلام، امام هادی (ع) و حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ می شود و از این جهت برای آشنایی با این ستارگان درخشان در خاندان امامت و ولایت فرصت خوبی است که باید قدر آن را بدانیم.

جهانبخش حیدری، فرماندار اسلام آباد غرب؛

مردم در این ایام که بیشتر در خانه به سر می برند جشنواره کتابخوانی رضوی را غنیمت بدانند. این جشنواره فرصتی دوباره برای امام شناسی است و هنوز مردم ما نیاز دارند که از زندگی و بیانات ائمه بهره ببرند.

رستگار یوسفی، فرماندار شهرستان جوانرود؛

جشنواره کتابخوانی رضوی یک جشن خانوادگی است. خانواده ها، فرزندان خود را از کودکی با کتابخوانی آشنا کنند و از این جشنواره ها که شرایط مشارکت خانوادگی نیز دارد، برای تربیت صحیح فرهنگی، استفاده کنند.

یداله شکری، فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی؛

امام رضا علیه السلام، ولی نعمت معنوی ما مردم ایران است و ما وظیفه داریم مردم و خانواده ها و کودکانمان را بیش از گذشته با این امام بزرگوار آشنا کنیم. امیدوارم همه دستگاه ها و فعالان فرهنگی به جشنواره رضوی که رویداد مهم کتابخوانی است،توجه ویژه نشان بدهند.

محبت جمالی نیا، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب؛

 دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی است تا به صورت مجازی با مطالعه کتاب های معرفی شده معرفت خود را نسبت به امام رضا (ع) بیشتر کنیم. در تمام رده های سنی به صورت ارسال نقاشی و پویش کتابخوانی با مطالعه و ارائه کتاب های جشنواره امکان شرکت در مسابقه وجود دارد و همین ویژگی موجب تنوع شرکت کنندگان است. امیدواریم همه مردم به این رویداد مهم توجه نشان دهند.

مرادعلی تاتار، فرماندار شهرستان قصرشیرین؛

 در جشنواره کتابخوانی رضوی بخش خانوادگی قرار داده شده است، چراکه اعضای یک خانواده وقتی هماهنگ با هم کتاب می خوانند و کتاب معرفی می کنند یک صحنه زیبای فرهنگی است. زیباتر هم اینجا است که موضوع این کتاب خوانی اهل بیت و امام رضا (ع) باشد.

کورش محمودیان، فرماندار شهرستان گیلانغرب؛

وقتی در جشنواره کتابخوانی رضوی همه اعضای خانواده در کنار هم کتاب در دست بگیرند و مطالعه کنند، گرما و اثر این محیط فرهنگی موجب تثبیت فرهنگ غنی کتابخوانی خواهد شد و آثار آن ماندگار می شود. امیدوارم این فرصت مناسب را از دست ندهیم.

امیر شاه آبادی، فرماندار شهرستان هرسین؛

 اکنون سرانه مطالعه در جامعه نیاز به رشد و پیشرفت دارد و از طرف دیگر ما نیاز داریم تا کتاب های خوب با محتوای مناسب در جامعه ترویج داده شود. فهرست منابع جشنواره کتابخوانی رضوی دارای محتوای مناسب و کارشناسی شده ای است که اثر مفیدی در سطح معرفتی مردم ولایتمدار ما خواهد داشت.

کرم محمدی، فرماندار شهرستان دالاهو؛

جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگ ترین مسابقه کتابخوانی کشور است و یکی از بهترین فرصت ها است که دوباره به سمت شناخت و معرفت امام خود برویم و امیدواریم مردم و خانواده های استان از فرصت حضور در این جشنواره استفاده کنند.

خیراله خزایی، فرماندار شهرستان کنگاور؛

جشنواره رضوی فرصتی برای تمرین کتابخوانی است. امروزه یکی از مهم ترین وسائل و ابزارهای سوق دادن جامعه به سمت تعالی و پیشرفت، ترغیب شهروندان آن اجتماع به سمت مطالعه وکتابخوانی است و برنامه هایی مانند این جشنواره یکی از ابزارهای لازم در این زمینه است، خصوصاً اینکه نام امام رضا علیه السلام زینت بخش این برنامه شده است.

غلامرضا مرتضوی، فرماندار شهرستان سنقر؛

جشنواره کتابخوانی رضوی یک فرصت فرهنگی و معنوی است. بدون تردید برگزاری موفق یک جشنواره بزرگ بدون توجه دستگاه های فرهنگی و عنایت مردم امکان پذیر نیست، پس همگی می بایست در کنار یکدیگر به رویدادهای بزرگ فرهنگی کمک کنیم.

علیرضا حیدری، فرماندار شهرستان صحنه؛

در جشنواره کتابخوانی رضوی همه رده های سنی امکان شرکت را دارند و خانواده ها به طور ویژه به حضور در کتابخوانی دعوت شده اند. امیدوارم هرکس بنابه ذوق و سلیقه خود از این امکان بهره ببرد. امید است همگی به نیت احیای سنت ائمه ، دربرنامه های فرهنگی از این نوع، سهم خود را ادا کنیم.

پرویز ایده پور، فرماندار شهرستان پاوه؛

مایه افتخار است که در سالهای گذشته مردم در جشنواره کتابخوانی رضوی حضور فعال داشتند. امسال هم در دهمین دوره جشنواره کتابهای خوبی در اختیار عموم شهروندان قرار داده شده است. از این فرصت پیش آمده برای ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش معرفت خود نسبت به ائمه طاهرین بهره ببریم.

انتهای پیام/ح

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول