بازیکن سابق تراکتور راهی لیگ فرانسه شد

بازیکن نیم فصل اول باشگاه تراکتور به تیم دسته دومی فرانسه پیوست.
به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه اوسر فرانسه از خرید «کوین فورچونه» با عقد قرارداد 2 ساله خبر داد. فورچونه نیم فصل اول برای تراکتور بازی کرد و در ماه فوریه (بهمن-اسفند) از این باشگاه جدا شد. باشگاه اوسر فرانسه در دسته دوم لیگ های فرانسه بازی می کند و هم اکنون در مقام یازدهم ایستاده است. البته شیوع ویروس کرونا باعث شد تا لوشامپیونه و بقیه لیگ های فرانسه نیمه تمام باقی بماند. فورچونه از فصل آینده می تواند برای اوسر به میدان برود. انتهای پیام/ا
کوین فورچونه، فورچونه
10:13 - 7 خرداد 1399

4 بازنشر
5 بازدید



1 پاسخ