اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

علیپور: هدفم فقط رسیدن به المپیک نیست/ در توکیو مدال می خواهم

ملی پوش کاراته کشورمان گفت: هدف من تنها رسیدن به المپیک نیست، تمام انرژی خود را می گذارم که در توکیو هم کسب مدال کنم.

علیپور: هدفم فقط رسیدن به المپیک نیست/ در توکیو مدال می خواهم

 به گزارش خبرگزاری فارس؛ رزیتا علیپور در خصوص اصلاحات جدید فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه، اظهار داشت: قابل پیش بینی بود که با تعویق مسابقات المپیک آخرین رقابت کاراته وان برای کسب سهمیه برگزار بشود. این شرایط موجب شد تا حق هیچ ورزشکاری تضییع نشود. ورزشکارانی مثل من این شانس را داشتند که با موفقیت در کاراته وان مراکش جواز حضور در المپیک را کسب کنند.

وی افزود: امیدوارم با شرکت در مسابقات پیش رو و کسب مقام بتوانم جزو نفرات المپیکی کاراته ایران باشم. هدف من تنها رسیدن به المپیک نیست، تمام انرژی خود را می گذارم که در توکیو هم کسب مدال کنم. هر چند این کار سخت است که ورزشکاران ما توانایی انجام آن را دارند.

ملی پوش کاراته کشورمان تصریح کرد: شانس من برای کسب سهمیه بالاست. در صورتی که کاراته کای صربستان در مسابقات قهرمانی اروپا نتواند مدال بگیرد، آنوقت راه رسیدن من به المپیک هموارتر می شود. فاصله امتیازی من با این ورزشکار صرب که در حال حاضر بعنوان نفر چهارم رنکینگ سهمیه المپیک را در اختیار دارد و در سال 2018 قهرمان جهان نیز شده بود، تنها 375 امتیاز است. ضمن اینکه نتیجه ورزشکاران فرانسه و کانادا نیز برای من اهمیت دارد.

علیپور که با سایت روابط عمومی فدراسیون کاراته، صحبت می‌کرد، خاطرنشان کرد: حضور در کاراته وان مراکش برای من یک فرصت است. تمام تلاشم این است که بهترین نتیجه را بگیرم و نیم نگاهی نیز به نتایج رقبا داشته باشم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول