اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عضویت۱۰۲۰۰ خانم خانه‌دار در صندوق بیمه روستاییان و عشایرکهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر از زنان خانه‌دار بیمه شده صندوق بیمه روستائیان و عشایر در استان هستند.

عضویت۱۰۲۰۰ خانم خانه‌دار در صندوق بیمه روستاییان و عشایرکهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عیسی کریمی امروز در نشست دهیاران بخش مرکزی شهرستان با اشاره به سابقه راه‌اندازی صندوق بیمه روستاییان و عشایر اظهار داشت: این صندوق پس از ۳۵ سال راکدی سال  ۸۴ شروع فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان کهگیلویه در خصوص سابقه بیمه و عضویت در این صندوق ضرر کرده است.

کریمی اضافه کرد: در حالی که در بسیاری از مناطق کشور جشن بازنشستگی در صندوق به ثمر نشسته در کهگیلویه اما هنوز بیمه‌شدگان بازنشسته صندوق نشده‌اند.

وی از دهیاران خواست مردم را به سمت بیمه روستاییان و عشایری سوق دهند تا بتوانند از مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمری فوت بازماندگان برخوردار شوند.

کریمی تصریح کرد:  ۷۰درصد سهم بیمه با حمایت دولت پرداخت می‌شود.

این مسوول با بیان اینکه در شهرستان کهگیلویه باید ۱۵هزار خانوار بیمه صندوق شوند، ادامه داد: ۴۵۰۰ خانوار تاکنون در صندوق عضویت دارند.

وی حق بیمه پرداختی سالانه بیمه شدگان را حداقل ۳۳۰ هزار تومان و حداکثر ۸۴۰ هزار تومان و با امکان پرداخت اقساطی اعلام کرد.

 کریمی با اشاره به اهمیت این نوع بیمه برای بازنشستگی زنان خانه‌دار گفت: ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر از زنان خانه‌دار استان خود را در این صندوق بیمه کردند.

در پایان این نشست احکام صندوق به خانواده‌های مستمری‌بگیر از کار افتادگی و مستمری فوت بازماندگان اعطا شد. 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول