اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بکارگیری نیروی غیربومی به دلیل عدم تخصص جوانان استان/ تربیت متخصص در دستورکار فنی و حرفه‌ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از جمله مشکلات استان در حوزه کار نبود تخصص‌های لازم برای حضور در بعضی از کارخانه‌جات فعال در سطح استان است.

بکارگیری نیروی غیربومی به دلیل عدم تخصص جوانان استان/ تربیت متخصص در دستورکار فنی و حرفه‌ای

فرانک کبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: یکی از نقاط ضعف مدیران استان عدم توجه کافی به سند آمایش سرزمین است که از مهم‌ترین فعالیت‌های بنده در سازمان فنی‌وحرفه‌ای بررسی نیازها و پتانسیل‌های شهرستان و سوق دادن آموزش‌ها به سمت نیازهای استان با توجه به سند آمایش سرزمین خواهد بود.

مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری از شروع به کار 195 آموزشگاه فعال در سطح استان خبر داد و افزود: به غیر از آموزش‌های تخصصی نیاز است که به افراد آموزش‌هایی نیز در خصوص مکاتبه و سخنگویی برای حضور بهتر در محیط کار داده شود که این امر از جمله برنامه‌های جدید سازمان فنی و حرفه‌ای استان در سال جدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه از مشکلات استان در حوزه کار نبود تخصص لازم برای حضور در بعضی از کارخانه‌جات فعال در سطح استان است، اظهار داشت: استفاده از نیروی انسانی غیربومی نتیجه این عدم تخصص در جوانان استان است که برنامه‌ریزی برای شناسایی و ایجاد بستر آموزش در سازمان فنی و حرفه‌ای پیگیری خواهد شد.

کبیری تاکید کرد: در بعضی از حوزه‌ها به ویژه حوزه الکتروجوش نیروهای متخصص تربیت می‌شوند اما در زمینه نظارت با مشکل روبه‌رو هستیم و تربیت نیروهای ناظر نیز از جمله فعالیت دیگر این سازمان با مدیریت جدید خواهد بود.

لازم به ذکر است، کبیری قبل از ریاست اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای چهارمحال و بختیاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد بوده‌ است.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول