اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

شناسایی ۳۰ انتشاردهنده اخبار جعلی کرونا در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پلیس فتای استان بوشهر 30 نفر از انتشار دهندگان شایعات در خصوص ویروس کرونا در فضای مجازی استان بوشهر شناسایی و تحویل دادسرا شدند.

شناسایی ۳۰ انتشاردهنده اخبار جعلی کرونا در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار خلیل واعظی صبح امروز در نشست ستاد مدیریت کرونا در استان بوشهر، با تاکید بر برخورد با برهم‌زنندگان اذهان  و تشویش  افکار عمومی اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه مدیریت کرونا موفق عمل کرده است که بر هم زنندگان آرامش مردم در عرصه کرونا ویروس تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه پلیس فتای استان در شبانه‌روز تمامی فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را رصد و پایش می‌کند افزود: کسانی‌که بخواهند در عرصه ویروس کرونا در بین مردم تشویش و نگرانی ایجاد کنند بدون شک  تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به پایش و رصدهای‌سایبری و بررسی انتشار خبرها و مطالب در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی، واتساپ و اینستاگرام افزود: تشویش اذهان عمومی و خدشه وارد شدن به امنیت روانی جامعه از طریق فضای سایبری جرم محسوب و  با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اینکه 190 نفر از کاربران فضای مجازی در استان بوشهر در عرصه انتشار مطالب ویروس کرونا توجیه شدند، تصریح کرد: در این راستا 75 نفر از مدیران کانال‌‌ها و سایت‌ها که اقدام به انتشار اخبار خلاف واقع در فضای مجازی درباره ویروس کرونا کرده بودند  پلیس فتای استان بوشهر به این مدیران تذکر لازم  ارائه کرد.

واعظی از احضار افراد متخلف به دادسرا خبر داد و افزود: با تلاش ماموران پلیس فتای استان بوشهر 30 نفر از انتشار دهندگان شایعات در خصوص ویروس کرونا در فضای مجازی استان بوشهر شناسایی و  تحویل دادسرا  شدند.

وی با اشاره به اهمیت سلامت روانی و روحی جامعه  اظهار داشت: پلیس فتا به صورت 24 ساعته با تشکیل تیم‌های رصد، کار بررسی سایت‌ها و فضای مجازی را برعهده دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول