اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماینده لبنانی: تحویل سلاح مقاومت برای لبنان پول نمی‌آورد

یک نماینده پارلمان لبنان ضمن اشاره به سرنوشت کشورهایی که با رژیم صهیونیستی توافقنامه امضا کرده‌اند، تصریح کرد، مقاومت باید ادامه پیدا کند و تحویل سلاح مقاومت منجر به تقدیم پول به لبنان نمی‌شود.

نماینده لبنانی: تحویل سلاح مقاومت برای لبنان پول نمی‌آورد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «الولید سکریه» نماینده پارلمان لبنان در گفت‌وگویی به مناسبت ۲۵ می، بیستمین سالروز آزادسازی لبنان اعلام کرد، با گذشت بیست سال، طعم این پیروزی هنوز از بین نرفته است؛ این اولین پیروزی علیه دشمن صهیونیستی بود و جهان و بسیاری از کشورهای عربی با آن غافلگیر شدند.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، وی در ادامه از روند عادی‌سازی روابط میان برخی کشورها و نیز معرفی کردن ایران به عنوان دشمن به جای رژیم صهیونیستی ابراز تأسف کرد.

سکریه درباره تهدیدها و تحریم‌ها علیه مقاومت هم گفت: نبرد فقط با اسرائیل نیست بلکه نبرد با استعمار به رهبری آمریکاست؛ این مسیر «طولانی» است.

وی سپس به فروپاشی ارزش واحد پول ملی لبنان در دهه هشتاد میلادی اشاره کرد و گفت، این موضوع مانع از تحقق پیروزی مقاومت و آزادسازی اراضی نشد.

سکریه تأکید کرد، «جامعه مقاومت» یک ارتش یا تیپ نظامی نیست بلکه جامعه‌ای با اراده محکم است که علیرغم تمام تهدیدها و تحریم‌ها و تلاش‌های برای فتنه مذهبی و غیره، ایستاده است.

وی ادامه داد: تحویل سلاح مقاومت منجر به تقدیم پول به لبنان نمی‌شود و توافقنامه‌های مصر و اردن با اسرائیل شاهد عینی این موضوع هستند؛ با کمال تأسف می‌بینیم که مصر از لحاظ اقتصادی ضعیف‌تر هم شده است.

سکریه سپس اعلام کرد، فشارها بر سوریه و عراق با هدف جداسازی آنها از محور مقاومت است.

وی در پایان بر وحدت ملی و عدم هرگونه صلحی با رژیم صهیونیستی و نیز اهمیت قدرت مقاومت تأکید کرد و گفت، مقاومت ضامن حفاظت از لبنان، فلسطین و سوریه است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول