اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

کارگاه‌های مهرواره «جوان سوره» به صورت مجازی برگزار می‌شود

به دنبال ادامه یافتن مخاطرات کرونا و برای حفظ سلامت مخاطبان، بنا به تصمیم دبیرخانه هفدهمین مهرواره شعر و داستان «جوان سوره»، کارگاه‌های آموزشی این رویداد ادبی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیرخانه هفدهمین مهرواره شعر و داستان «جوان سوره» اعلام کرد کارگاه‌های آموزشی این رویداد حوزه ادبیات به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این تصمیم که به دنبال ادامه یافتن مخاطرات کرونا و برای حفظ سلامت مخاطبان اجرایی می‌شود، علاقه مندان سراسر کشور می‌توانند از نظرات و دیدگاه‌های اساتید شعر و داستان استفاده کنند.

کارگاه‌های آموزشی هفدهمین مهرواره شعر و داستان «جوان سوره» که مراحل انتخاب و داوری آن در حال حاضر به پایان رسیده و آیین معرفی برگزیدگان آن به دلیل شیوع ویروس کرونا چند ماه به تعویق افتاده است، از طریق آپارات موسسه سپهر سوره هنر، اینستاگرام این مجموعه به شناسه @sepehrsoorehonar و سایر فضاها در اختیار مخاطبان جشنواره قرار می‌گیرد.

این کارگاه‌های آموزشی با موضوع نقد و بررسی آثار راه یافته به مهرواره در بخش شعر نو توسط افسانه غیاثوند، علی داوودی در بخش شعر کلاسیک، منیژه آرمین و عذرا موسوی در بخش داستان و رمان تدریس می‌شوند. زمان انتشار این برنامه‌های تولیدی از کارگاه‌ها متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

هفدهمین مهرواره شعر و داستان «جوان سوره» به همت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و موسسه سپهر سوره هنر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول