اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

پس از یک ماه وقفه «صبح به خیر ایران» برمی گردد

برنامه صبح بخیر ایران با بخشهای متنوع بار دیگر مهمان خانه های ایرانی می شود.

پس از یک ماه وقفه «صبح به خیر ایران» برمی گردد

به گزارش خبرگزاری فارس، داریوش دلیری تهیه کننده برنامه صبح بخیر ایران گفت : از روز شنبه ۱۰ خرداد و بعد از یکماه وقفه، بار دیگر برنامه صبح بخیر ایران بصورت زنده و در قالب مجله صبحگاهی تقدیم بینندگان می شود‌.

دلیری با بیان اینکه در این برنامه به موضوعات متنوع و متعددی توجه شده است گفت: بررسی مسائل روز مانند بازار بورس وسرمایه،راهکارهای مبارزه با بیکاری و مهمترین اخبار ایران و جهان با حضور کارشناسان از جمله بخش های صبح بخیر ایران این روزهاست.

وی افزود : بخش اخلاق اسلامی، ایرانی در خانواده با کارشناسی حجت الاسلام سرلک، گفت و گو با اهالی ورزش با اجرای مهدی توتونچی، خبرسازان هفته با اجرای حمید خواجه نژاد ، بخش های کوتاه تولیدی از فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و ارائه مشاوره تحصیلی به دانش آموزان و داوطلبان کنکور توسط محمدرضا پور دستمالچی نیز هر هفته پخش می شود.

تهیه کننده برنامه صبح بخیر ایران همچنین از پخش بخشهای متنوع ورزش صبحگاهی ، ایرانگردی، صبحانه در فضای باز، گزارش های مناسبتی همچون گلابگیری و ..خبر داد که در قالب برنامه صبح بخیر ایران و از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه تا ۸ و ۱۵ دقیقه با اجرای پدرام کریمی و رضا امیر احمدی تقدیم بینندگان شبکه یک می شود.

برنامه صبح بخیر ایران کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی داریوش دلیری شنبه تا چهارشنبه بصورت زنده پخش می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول