اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

اسدی: چند نمایش را در آستانه اجرا داریم/بحران تعطیلی تماشاخانه های خصوصی جدی است

مدیر تماشاخانه ایران تماشا عنوان کرد: در صورتی که سالن ها به زودی مجوز اجرای کار بگیرند ما هم چند نمایش در نوبت اجرا خواهیم داشت که به سرعت کار را شروع می کنیم.

اسدی: چند نمایش را در آستانه اجرا داریم/بحران تعطیلی تماشاخانه های خصوصی جدی است

«امید اسدی» مدیر تماشاخانه ایران تماشا در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس درباره احتمال بازگشایی تماشاخانه ها در این روزها عنوان کرد: این روزها مشکل اصلی ما تماشاخانه دارها مسئله اجاره بهای سالن ها است حال یک شرایطی برای ما پیش آمد که از بدهی 120 میلیونی اجاره این چند ماه، نیمی از آن بخشیده شد اما باز هم بالاجبار می بایست به سرعت کارها را پس از بازگشایی شروع کنیم تا بتوانیم همین میزان اجاره را پرداخت کنیم.

وی در ادامه افزود: الان یکی از مسائلی که ما داریم هم این است که علاوه بر شروع کردن از صفر باید بچه ها را هم جمع آوری کنیم دو مرتبه بیایند و کارها را شروع کنیم.

اسدی با اشاره به اینکه هنوز دولت کمکی به تماشاخانه ها برای جبران خسارت نداشته است، گفت: الان چند کار ما که به کارگردانی خودم هم هست آماده اجرا است مثل «حسن کچل» و «میراث یک قتل» که مجری طرح دومی هستم. 

وی در ادامه افزود: نمایش خواستگاری چخوف هم به زبان انگلیسی آماده اجرا داریم.

اسدی اظهار داشت: الان چند تا از سالن های خصوصی رسما نزدیک به تعطیلی است و می بایست رسیدگی به آنها شود و نیاز به حمایت دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول