اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جابجایی عوارضی اتوبان تهران به قبل از شهر آبیک/تخفیف 50 درصدی عوارض برای پلاک قزوین

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: پیش بینی شده بود که یکی از عوارضی‌های تردد در اتوبان تهران بعد از شهر آبیک مستقر شود که در این صورت شهروندان آبیک باید جهت تردد به قزوین دو مرحله عوارض پرداخت می‌کردند، اما با توجه به درخواست شهروندان عوارضی به قبل از شهر آبیک انتقال پیدا کرد.

جابجایی عوارضی اتوبان تهران به قبل از شهر آبیک/تخفیف 50 درصدی عوارض برای پلاک قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین اظهار کرد: اتوبان تهران قزوین به‌عنوان یکی از شاهراه‌های اصلی، مهم و پرترافیک کشور محسوب می‌شود. وی ادامه داد: چند شهر مهم و پرجمعیت استان قزوین در مجاورت اتوبان تهران قزوین قرار دارند که شهروندان این شهرها و همچنین صنعتگران و کارگران شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان آبیک جهت دسترسی به شهر قزوین به‌عنوان مرکز استان از اتوبان تهران به قزوین استفاده می‌کنند.

فرخزاد خاطرنشان کرد: در شرایط روزهای عادی نزدیک به سه هزار وسیلۀ نقلیه شهروندان آبیک از اتوبان به قزوین سفر می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار بیان داشت: بنابر پیشنهاد وزارت راه، سه عوارضی در آزاد راه تهران به قزوین استقرار دارد و پیش بینی شده بود که یکی از عوارضی‌های تردد در اتوبان تهران به قزوین بعد از شهر آبیک مستقر شود که در صورت استقرار این عوارضی، شهروندان آبیک باید جهت سفر و تردد به قزوین دو مرحله عوارض تردد پرداخت می‌کردند.

وی افزود: با توجه به درخواست شهروندان و اصرار و پیگیری مسؤولان استان قزوین، عوارضی تهران به قزوین به قبل از شهر آبیک از سمت تهران انتقال پیدا کرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: شهروندان آبیک جهت سفر به قزوین از اتوبان تهران به قزوین یک مرحله در عوارضی شهر محمدیه عوارض تردد پرداخت خواهند کرد و کلیۀ پلاک‌های 79 و پلاک عمومی سواری و مینی بوس و اتوبوس نیز برای تردد از تخفیف 50 درصدی عوارض برخودار می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول