اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان از لحاظ امنیت جزو بهترین استان‌های کشور است

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سمنان از لحاظ امنیت جزو بهترین استان‌های کشور است، گفت: پهنه وسیع استان سمنان، حجم مأموریت‌های این فرماندهی را افزایش داده است.

سمنان از لحاظ امنیت جزو بهترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی ظهر امروز در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار کرد: پهنه استان سمنان بسیار گسترده و وسیع است و این مهم، حجم اقدامات و مأموریت‌های این فرماندهی را افزایش می‌دهد.

وی گفت: استان سمنان از لحاظ امنیت جزو بهترین استان‌های کشور است؛ سه مؤلفه مردم خوب، نیروی خوب و حضور مستمر نیروی انتظامی و تعامل بین دستگاه‌های امنیتی و مسؤولان استان عامل امنیت مطلوب استان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: از تعامل، همکاری و مساعدت استانداری سمنان با فرماندهی انتظامی استان تقدیر می‌شود؛ در بحث کشفیات، مبارزه و پیشگیری در خصوص مقوله مواد مخدر اقدامات خوبی در سال گذشته در استان صورت گرفته که در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های تدوین‌شده، این مهم با انجام اقدامات ویژه‌تر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

حسنی بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان همواره و همچون گذشته در تمام برهه‌ها و به‌صورت شبانه‌روزی، با تمام قدرت در بحث تأمین امنیت استان و آسایش مردم تلاش خواهد کرد.

وی افزود: گستردگی اقدامات و حوزه وظایف نیروی انتظامی بسیار زیاد است و با کوچک‌ترین و ریزترین مسائل روزمره زندگی و آسایش مردم در ارتباط بوده و در این حوزه کوتاهی نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: ما تعهد داریم که سرباز ولایت و نظام بوده و تا زمانی که در مسند خدمت قرار داریم، از خدمتگزاری به نظام و مردم دریغ و کوتاهی نخواهیم کرد.

حسنی اضافه کرد: درهای اتاق فرماندهی انتظامی سمنان در تمام روزها به روی مردم استان و مراجعان باز بوده و مختص روز دوشنبه و ملاقات عمومی نیست و همواره آماده خدمتگزاری به مردم شریف استان هستیم.

وی ادامه داد: ما همواره تلاش داشته و داریم تا بتوانیم با اقدامات خود و پاسخگویی به مردم ضمن تسهیل در فرآیند خدمات‌دهی، از مشکلات و مسائل آنان کاسته و درنهایت در راستای افزایش رضایتمندی مردم گام برداریم.

انتهای پیام/74002/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول