اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ساعت کاری ادارات استان بوشهر دوباره تغییر کرد

استاندار بوشهر از تغییر ساعت کاری ادارات استان بوشهر از 17 خرداد خبر داد و گفت: طبق مصوبه سال گذشته هیات وزیران برای استانهای گرمسیر، به منظور صرفه جویی در مصرف برق، ساعت کاری ادارات استان بوشهر از 17 خرداد ماه از ساعت 6:30 تا 13:30 خواهد بود.

ساعت کاری ادارات استان بوشهر دوباره تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه تغییر ساعت اداری برای صرفه‌جویی در مصرف برق بر اساس مصوبه هیات وزیران است، همه مدیران موظفند بعد از پایان ساعت کاری خود نسبت به خاموش کردن سیستم های برق اقدام کنند در غیر اینصورت برق اداراتی که بعد از ساعت اداری خاموش نباشد قطع خواهد شد.

استاندار بوشهر افزود: فرمانداران استان مسؤول نظارت بر حسن اجرای این مصوبه هستند و در این زمینه نهایت دقت و جدیت را به کار بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع دو فقره آتش سوزی در کوهستانهای دشتستان و تنگستان از عوامل امدادی و عملیاتی که با تلاش شبانه روزی موفق به اطفا حریق شدند قدردانی کرد و افزود: در شرایط بحرانی، امکانات دستگاه های اجرایی باید در اختیار ستاد بحران برای حل مشکلات قرار گیرد.

گراوند با بیان اینکه در زمینه امکانات امدادی در زمان بحران محدودیت هایی داریم، اضافه کرد: لازم است همه امکانات موجود در استان برای استفاده در زمان بروز بحران های مختلف با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران دسته بندی شده تا به موقع مورد استفاده قرار گیرد.

وی خواستار تدوین برنامه جامع آموزشی برای حفاظت از منابع طبیعی موجود در استان توسط ادارات کل منابع طبیعی و محیط زیست شد و افزود: باید از ظرفیت تمام رسانه‌های مجازی و مکتوب و صدا و سیما برای فرهنگ سازی جهت استفاده صحیح از سرمایه‌های ملی استفاده شود.

استاندار بوشهر افزود: اداره کل منابع طبیعی اقدامات لازم برای بررسی علل و عوامل وقوع حریق های اخیر انجام داده و مقصران را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کند.

گراوند با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب و انرژی در استان اظهار داشت: ادارات استان نقش مهمی در کاهش مصرف آب دارند و استفاده از دستگاه‌های کاهنده مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول