اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شناسایی ۶۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان / ۳ نفر در سقز جان باختند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت : با شناسایی ۶۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا، شمار مبتلایان در کردستان به ۲ هزار و ۶۷۸ نفر رسید.

شناسایی ۶۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا  در کردستان / ۳ نفر در سقز جان باختند

فرزین رضاعی در گفت‌و‌گو باخبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تا پیش از ظهر امروز تعداد ۲ هزار و ۶۷۸ بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است که این آمار نسبت به روز قبل ۶۱ نفر افزایش داشته است.

وی افزود: در شهرستان سنندج ۹۱۳ نفر، سقز ۴۸۴  نفر، بانه ۲۶۲ نفر، قروه ۲۱۹  نفر، دیواندره ۱۹۹ نفر، مریوان ۱۹۱  نفر، کامیاران ۱۴۱  نفر، بیجار ۱۳۵  نفر،  دهگلان ۱۰۵  نفر و سروآباد ۲۹  نفر مبتلای قطعی به کروناویروس هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر ۹ هزار و ۶۷۶ نمونه است که از این تعداد ۲ هزار و ۶۷۸ مورد مثبت، ۶ هزار و ۸۴۶  مورد منفی و ۱۵۲ مورد اعلام  نشده است.

رضاعی با بیان اینکه  تاکنون یک هزار و ۴۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته است نسبت به شیوع موج دوم و سوم کرونا در استان هشدار داد.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵۰ نفر در استان بر اثر کرونا فوت شده اند افزود: از این تعداد ۴۰  نفر در سقز، ۳۲  نفر در سنندج، ۱۹ نفر در قروه، ۲۰ نفر در بانه، ۱۵  نفر در کامیاران، ۹  نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، پنج نفر در دیواندره و سه نفر در دهگلان گزارش شده است.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول