اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آغاز مرحله سوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه در کردستان/ توزیع 15 هزار بسته معیشتی در استان

پس از برگزاری دو مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس در کردستان، اکنون نیز با حضور مسوولان استانی سومین مرحله این رزمایش بزرگ در کردستان آغاز شد.

آغاز مرحله سوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه در کردستان/ توزیع 15 هزار بسته معیشتی در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، می‌گویند سپاه پرکننده خلاءها و میدان‌دار در تمامی عرصه‌هاست که این موضوع به حتم برای ملت بزرگ ایران عینیت یافته است.

جدای از حضور سپاه در عرصه‌های جنگ نابرابر علیه دشمن، سازندگی، فرهنگی، مردم‌داری و مردم‌یاری، محرومیت‌زدایی و آبادانی مناطق محروم، با شیوع ویروس کرونا هم سپاه خوش درخشید و از همان ابتدا کارش را با ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و لباس‌های ایزوله بیمارستانی شروع کرد.

به دنبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و مواسات، سپاه بازهم پیشقراول شد و با برگزاری رزمایش‌های متعدد، بسیاری از خانوارهای محروم و کم‌بضاعت را از کمک‌های مومنانه خود سپاه و خیرین بهره‌مند ساخت.

در مرحله نخست این رزمایش در کردستان، 19 هزار و 820 خانوار و در مرحله دوم نیز 18 هزار و 667 خانوار نیازمند غیر زیرپوشش نهادهای حمایتی شناسایی شدند و بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین آنان توزیع شد.

در مرحله دوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه در کردستان، 500 سری جهیزیه به ارزش 30 میلیارد ریال به زوج‌های نیازمند استان اعطا شد.

در این مرحله نیز 15 هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از 1.5 میلیارد تومان در بین نیازمندان و قشر آسیب پذیر جامعه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول