اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع 5هزار بسته معیشتی و 110سری جهیزیه در یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از توزیع 5هزار بسته معیشتی و 110سری جهیزیه در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان یزد خبر داد.

مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع 5هزار بسته معیشتی و 110سری جهیزیه در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی در مراسم برگزاری سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه یزد که عصر امروز در حسینیه ثارالله برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در استان یزد باهمت همکاران در بسیج سازندگی و در قالب گروه‌های جهادی، 36 هزار خانواده نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا شناسایی شدند و عزم بر این شد تا باهمت مردم و خیرین جهت کمک به این عزیزان اقدام شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد افزود: در مراحل قبلی رزمایش کمک مؤمنانه در یزد،30 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد و در این مرحله نیز 5 هزار بسته حمایتی توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: امروز همچنین 110 سری جهیزیه مناسب جهت آغاز زندگی، به نام 110 سردار شهید استان یزد، آماده‌شده است تا توزیع شود.

پورشمسی بابیان اینکه در تهیه این جهیزیه‌ها به‌طور کامل از کالاهای ایرانی استفاده‌شده است، عنوان کرد: طبق برنامه قرار است تا پایان سال در چندین مرحله، بین نوعروسان جهیزیه توزیع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول