اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیس مجلس یازدهم باید بُعد نظارتی مجلس را تقویت کند

نماینده دوره نهم مجلس گفت: رئیس مجلس یازدهم باید بعد نظارتی مجلس را تقویت کند، چراکه در سایه این اقدام و اجرای درست قوانین است که می‌توان مشکلات مردم را رفع کرد.

رئیس مجلس یازدهم باید بُعد نظارتی مجلس را تقویت کند

سید مهدی هاشمی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: رئیس مجلس یازدهم علاوه بر داشتن خصوصیاتی همچون تدین، تخصص و ... باید در راستای تقویت بعد نظارتی مجلس گام بردارد و این حوزه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قو‌ی‌تر از قبل سازد.

وی افزود: ما مشکل فقدان قانون نداریم، بلکه مشکل ما در عدم اجرا و یا اجرای ناقص قوانین است، ‌به همین سبب باید بعد نظارتی مجلس برای اجرای صحیح قوانین تقویت شود.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مشکلات مردم اعم از مشکلات معیشتی و ... با اجرای صحیح قوانین حل و کم می‌شود و به همین سبب لازم است تا برای کسب رضایت مردم در این مسیر گام جدی برداشته شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: علاوه بر این رئیس مجلس یازدهم باید مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان سدی در برابر فساد قرار دهد و به عاملی در برابر فساد تبدیل کند.

وی افزود: همچنین رئیس مجلس باید در خدمت رسانی به مردم و فعالیت در این زمینه حسن سابقه داشته باشد و برای مردم کار کرده باشد.

نماینده دوره نهم مجلس در پایان گفت: مردم از مجلس یازدهم انتظار دارند تا برای رفع مشکلات آنان چاره اندیشی کند و در سایه عملکرد مجلس یازدهم به ویژه در یک سال اول که همزمان با یک سال پایانی دولت دوازدهم است، می‌توان انتظار مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده داشت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول