اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سپاه در تمامی بحران‌ها به کمک مردم آمده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: کمک به نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان اقدام ارزشمندی از سوی سپاه بیت‌المقدس بود و سپاه ثابت کرد علاوه بر برقراری امنیت در تمامی بحران‌ها به میدان می‌آید و به کمک مردم خواهد شتافت.

سپاه در تمامی بحران‌ها به کمک مردم آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش‌اقبال عصر امروز در مراسم آغاز سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه و مواسات که در راستای لبیک به کلام مقام معظم رهبری انجام شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که برای سومین بار در جمع اعضای سپاه حاضر باشیم و در رزمایش کمک مومنانه شرکت کنیم.

وی از سپاه بیت‌المقدس و فرمانده سپاه استان که کمک‌های زیادی به نیازمندان کردند تقدیر کرد و افزود: کمک به نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان اقدام ارزشمندی از سوی سپاه بیت‌المقدس بود.

وی از کادر علوم پزشکی که سربازارن خط مقدم ویروس کرونا هستند نیز تقدیر کرد و عنوان داشت: آرامش امروز جامعه مدیون کادر بهداشت و درمان استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: مردم استان کردستان ثابت کردند که در شرایط سخت در کنار مجموعه دولت هستند و ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی با اقتدار و قدرت نه تنها در برقراری نظم و امنیت بلکه در مرزها و بحرانهای مختلف کمک کردند و به یاری مردم شتافتند.

خوش‌اقبال ابراز امیدواری کرد که امیدواریم این همدلی و هماهنگی را در روزها و ماههای آینده نیز شاهد باشیم تا با ویروس کرونا مقابله شود.

همدلی مردم، مسوولان و سپاه برای مقابله با کرونا قابل تقدیر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان نیز در این آئین اظهار کرد: از همراهی و همدلی همه ارگان‌ها به ویژه سپاه پاسداران تشکر می‌کنم که همدلی بی‌نظیر آنها با مردم، نهادهای امنیتی، نظامی و دولتی را برای مبارزه با کرونا شاهد بودیم.

فرزین رضاعی با ادای احترام به شهید یار احمدی شهید جبهه سلامت و تقدیر از کادر پزشکی بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: این افراد در برابر جنگ سختی ایستادگی کردند تا سلامت مردم حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون با پیکی از ویروس کرونا در سنندج مواجه شدیم که نیاز است مردم استان کردستان با رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مراقب سلامت خود باشند.

کادر پزشکی این مرز و بوم افتخار آفرین هستند

وی اضافه کرد: با افتخار می‌توان گفت کادر پزشکی این مرز و بوم در کردستان افتخاری بی‌نظیر آفریدند و هر آنچه توانستند برای سلامتی مردم بکار بردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: خوشبختانه در کردستان بیماری نداشتیم که نیاز به درمان داشته باشد ولی محروم بماند و با وجود همه کمبودها تلاش لازم صورت گرفت و به بیماران کرونایی خدمات لازم ارائه شد.

رضاعی در پایان گفت: سپاه در کمک مومنانه پیشگام بودند و قبل از شروع رزمایش نیز کمک های زیادی به مردم کردند که باید از این افراد تقدیر کرد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول