اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ماموران پلیسی که توانایی صحبت کردن را به بانوی محروم روستایی بازگرداندند

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان، در اقدامی انسان‌دوستانه و خیرخواهانه، بخشی از هزینه عمل جراحی یک فرد کم‌بضاعت را تامین کردند.

ماموران پلیسی  که توانایی صحبت کردن را به بانوی محروم روستایی بازگرداندند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ولی‌الله اروج اظهار داشت: چندی پیش به منظور بررسی وضعیت امنیت روستاهای شهرستان چادگان، به یکی از روستاهای این شهرستان عزیمت کرده و در جلسه‌ای صمیمی که با اهالی این روستا داشتم، مشکلات ساکنان آن‌ها در حوزه نظم و امنیت را بررسی و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شد.

وی افزود: در این جلسه متوجه شدیم یکی از خانم‌های این روستا که مادر چند فرزند هم هست، دچار بیماری حنجره است و باید در کمترین زمان تحت عمل جراحی قرار بگیرد، اما به دلیل اینکه همسرش یک کارگر ساده است قادر به تامین هزینه درمان خود نیست و ممکن است برای همیشه نتواند با فرزندانش تکلم کند.

فرمانده انتظامی چادگان اظهار داشت: بعد از بازگشت از روستا، موضوع را با کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان در میان گذاشتیم و آن ها هم مشتاقانه مبالغی را تهیه و ارائه کردند و به همت کارکنان این فرماندهی، بخشی از هزینه عمل جراحی فرد بیمار تامین شد.

اروجی ادامه داد: فردای آن روز خانواده این خانم را به فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان دعوت کرده و با نهایت احترام، مبلغ ناچیزی را که تهیه شده بود، به آن ها تقدیم کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان چادگان با بیان اینکه بار دیگر نیروهای خدوم پلیس در به نمایش گذاشتن همدلی و نوعدوستی گُل کاشتند، گفت: ماموران سخت‌کوش و ایثارگر ناجا هر کجا که باشند منشأ خیر هستند و هر زمان که احساس کنند می‌توانند به فرد نیازمندی کمک کنند، پیشقدم می‌شوند و حقیقتاً هم چیزی کمتر از این از نیروی پلیس در تراز انقلاب اسلامی انتظار نمی‌رود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول