اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پیام پرمعنای رهبر انقلاب باید سرلوحه عمل مجلس یازدهم قرار بگیرد

منتخب تهران در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه پیام رهبر انقلاب باید سرلوحه عمل مجلس یازدهم قرار بگیرد، گفت: یکی از اصلی‌ترین اولویتهای ما خدمت‌رسانی به مناطق محروم است.

پیام پرمعنای رهبر انقلاب باید سرلوحه عمل مجلس یازدهم قرار بگیرد

زهره الهیان منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس یازدهم با پیام رهبری آغاز به کارکرد و پیام پر عمق و پرمعنای ایشان باید سرلوحه عمل مجلس یازدهم قرار بگیرد.

وی افزود:  دغدغه های مقام معظم رهبری در ارتباط با تحقق عدالت و قانون مداری و اخلاق مداری در مجلس یازدهم است در این مجلس باید جامه عمل بپوشاند.

الهیان گفت: رهبر معظم انقلاب در این پیام نگرانی جدی خود را  از عدم تحقق عدالت اعلام فرمودند و این بدین معنا است که یکی از اصلی ترین اولویت های ما در مجلس یازدهم  خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومیت زدایی است که در این رابطه باید از ظرفیت قانونی و نظارتی مجلس استفاده شود تا مسئولان برای رفع مشکلات مناطق محروم و خدمت به طبقه مستضعف و ضعیف جامعه پای کار بیایند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم می‌گوید: مجلس یازدهم باید با رویکرد جهادی و انقلابی از ظرفیت‌های مردمی و گروهای جهادی در مسیر محرومیت زدایی کمک بگیرد و مشارکت مردم در این زمینه را جلب کند.

وی افزود: همانطور که ما در بحران کرونا شاهد حضور جدی و کمک مومنانه مردم در مسیر خدمت رسانی به طبقه ضعیف جامعه بودیم می‌توانیم با استمرار و پای کار آوردن مردم بخشی از بی عدالتی‌ها، تبعیض و فقر را برطرف کنیم و در طول این چهار سال مجلس یازدهم ریل گذاری را به سمت شکوفایی پتانسیل های مناطق محروم هدایت کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول