اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

طباطبایی: استفاده بهینه از ظرفیت کاراته کاها، باعث پیشرفت سبک های آزاد می شود

رییس فدراسیون کاراته گفت: استفاده بهینه از ظرفیت های تمام کاراته کاهای متعهد و متخصص، باعث پیشرفت هر چه بیشتر سبک های آزاد می شود.

طباطبایی: استفاده بهینه از ظرفیت کاراته کاها، باعث پیشرفت سبک های آزاد می شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته؛ ششمین جلسه کمیته فنی سبک های آزاد با حضور سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون و اعضا این کمیته برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از عماکرد و برنامه های آینده این کمیته مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در طی آن مقرر شد تصمیماتی در خصوص کمیته های سبک های آزاد کاراته همچنین کمیته داوران، مسابقات و لیگ اتخاذ گردد.

طباطبایی در جلسه مذکور عنوان داشت: این کمیته با اهداف در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون می تواند گام های بهتر و موثرتری در جهت ساماندهی و قانون مداری برداشته و با استفاده بهینه از ظرفیت های تمام کاراته کاهای متعهد و متخصص، باعث پیشرفت هر چه بیشتر سبک های آزاد شود.

در جلسه کمیته فنی سبک های آزاد طباطبایی رئیس فدراسیون، حسین نگینی، مجید باغدارنیا، داود دانشفر، احمد پورمحسنی، مسعود همایون پور، یوسف شیرزاد و منوچهر وحیدی اعضای این کمیته حضور داشتند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول