اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مرحله سوم «مواسات و همدلی» در هرمزگان آغاز شد/ توزیع ۱۶۵ هزار بسته معیشتی در سه مرحله + فیلم و عکس

در سومین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه، ۶۵ هزار بسته حمایتی جدید د ر مسجد جامع بندرعباس مهیای توزیع میان نیازمندان شد.

مرحله سوم «مواسات و همدلی» در هرمزگان آغاز شد/ توزیع ۱۶۵ هزار بسته معیشتی در سه مرحله + فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در سومین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان هرمزگان، ۶۵ هزار بسته معیشتی و حمایتی در مسجد جامع بندرعباس به همت دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان مهیای توزیع میان نیازمندان شد.

 

 

این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، عدس، لوبیا، تن ماهی و ماکارونی است. همچنین مقادیری پودر رختشویی، مایع ظرفشویی و دستشویی و صابون تولید داخل نیز در این بسته‌ها قرار داده شده است.

توزیع ۱۶۵ هزار بسته معیشتی در سه مرحله از رزمایش

ححت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: در سومین مرحله از رزمایش مواسات که در ادامه لبیک غیرتمندانه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، ۶۵ هزار بسته معیشتی آماده توزیع شده است که با احتساب این مرحله ۱۶۵ هزار بسته در استان را شامل می‌شود.

وی با تقدیر از نقش سپاه در ساماندهی و اجرای این رزمایش در گستره سراسر هرمزگان و مشارکت در توزیع این بسته‌ها در میان مردم، گفت: به مدد این مشارکت عظیم شاهد برداشتن گوشه‌ای از فشارهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا در کشور از دوش افراد مختلف جامعه هستیم که به مدد الهی تداوم نیز خواهد یافت.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: خیر و برکت این رزمایش همدلی در اجتماع ما اثر عمیق خود را بجای خواهد نهاد و در حالی که جوامع مدعی غربی ناتوان از مدیریت شرایط متاثر از کرونا هستند اما در کشور ما با جوشش ایمان و غیرت مردم شاهد کمک و مشارکت و همکاری همدلانه مردم در عبور از این بحران هستیم.

رزمایش مواسات ادامه خواهد یافت

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: روزی که این رزمایش در هرمزگان همزمان با سراسر کشور آغاز شد، برآورد ما این بود که ۶۰ تا ۷۰ هزار بسته معیشتی بتوانیم تهیه و توزیع کنیم اما به لطف خدا و با همت بلند مردم و خیران و دستگاه‌های مختلف به بیش از ۱۶۰ هزار بسته معیشتی رسیدیم که برکت آن را خداوند عطا کرد.

وی با اشاره به آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر اقشار مختلف جامعه، عبور از این بحران را به مدد خداوند و همدلی گرم و صمیمانه مردم میسر دانست و خاطرنشان کرد: این انقلاب با حضور و حمایت مردم مستمر گشته و در تمامی صحنه‌های دفاع از عزت و استقلال کشور نیز مردم پای کار بوده و ایثار کرده‌اند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با تصریح بر این که حضور پایگاه‌های بسیج در شناسایی و رساندن کمک‌ها به اقشار ضعیف جامعه و از سوی دیگر جمع‌آوری کمک‌ها شایسته تقدیر است و سازمان‌های بسیج‌ اقشار مختلف نیز در این رزمایش عظیم نقشی ممتاز ایفا کردند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول