اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای سومین رزمایش کمک مؤمنانه سپاه استان تهران

سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با توزیع 90 هزار بسته حمایتی برای نیازمندان آغاز شد.

اجرای سومین رزمایش کمک مؤمنانه سپاه استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سومین رزمایش کمک مؤمنانه توسط سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با توزیع 90 هزار بسته حمایتی برای نیازمندان شهرستان‌های استان تهران آغاز شد.

در این مرحله از رزمایش که هم اکنون در مسجد جامع المهدی(عج) شهرری در حال اجرا است، بسته‌های معیشتی با مشارکت گروه‌های جهادی، بسیجیان ارگان‌ها، نهادهای انقلابی و خیران تهیه شده و برای توزیع میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا به شهرستان‌های استان تهران ارسال می‌شود.

پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی، اجرای اولین رزمایش کمک مؤمنانه توسط سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با توزیع ۲۵۰هزار بسته از محل ستاد این سپاه و دومین مرحله نیز مصادف با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با توزیع ۱۱۰ هزار بسته از مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اجرا شد.

بسته‌های حمایتی شامل مواد بهداشتی و مواد غذایی است که در راستای لبیک گویی به فرمان فرماندهی کل قوا و برای کمک به خانواده‌های بی بضاعت و آسیب دیدگان از کرونا که از طریق پایگاه‌های بسیج شناسایی شده‌اند با حفظشان و کرامت آن‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول