اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرعباس

فرمانده پایگاه دریابانی بندرعباس از کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 20 میلیون ریال از سه دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز امیری در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان گشت خودرویی پایگاه دریابانی بندرعباس حین گشت زنی و کنترل خودروهای ورودی از جزیره قشم، به سه دستگاه اتوبوس مشکوک و آنها را متوقف و بازرسی کردند.

وی ادامه داد: مرزبانان در بازرسی از اتوبوس های توقیفی، 180 هزار نخ سیگار، 355 ثوب البسه، 250 متر پارچه، 5 هزار و 152 عدد لوازم آشپزخانه، 2 هزار و 543 عدد انواع فرچه و 29 دستگاه مبدل برق قاچاق را به ارزش 2 میلیارد و 20 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندرعباس با اشاره به دستگیری 3 متهم در این رابطه خاطرنشان کرد: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا اقدامات گسترده‌ای در سطح مرزهای استان انجام گرفته و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول