اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آغاز مرحله سوم رزمایش «کمک مومنانه» در کرمانشاه/ 9800 بسته معیشتی توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: طی مرحله سوم رزمایش مساوات و همدلی، 9 هزار و 800 بسته کمک معیشتی از طرف خیرین تامین و توسط سپاه استان بین نیازمندان توزیع شد.

آغاز مرحله سوم رزمایش «کمک مومنانه» در کرمانشاه/ 9800 بسته معیشتی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سومین مرحله از رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه امروز به همت خیرین و با کمک سپاه ناحیه کرمانشاه انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در پی تاکیدات مقام معظم رهبری و در مرحله سوم رزمایش مساوات و همدلی امروز 9 هزار و 800 بسته کمک معیشتی از طرف خیرین تامین و توسط سپاه استان بین نیازمندان توزیع شد.

سعید بهشتی‌راد خاطرنشان کرد: تمامی هزینه‌های مرحله سوم طرح از طرف خیرین تامین شده است و سپاه استان اقدام به توزیع آن براساس بانک اطلاعاتی از قبل تهیه شده، کرده است.

وی اضافه کرد: در اولین مرحله 15 هزار بسته و در مرحله دوم 28 هزار بسته توسط سپاه در بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده است و در این مرحله نیز 9 هزار و 800 بسته با نام یاد شهدا و شهید دل‌ها سردار سلیمانی عزیز از محل گلزار شهدا حرکت و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بهشتی‌راد هزینه هر بسته تهیه شده را بیش از 300 هزار تومان اعلام کرد: به کمک پایگاه‌های بسیج، هیأت امنا و معتمدین محل بیش از 60 هزار نیازمند در استان شناسایی شده که در سه دسته تقسیم‌بندی شده‌اند.

وی اضافه کرد: این آمار علاوه بر خانواده‌های شناسایی شده و تحت حمایت نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی است و بنا داریم تا پایان این طرح حداقل به هر نفر یک بسته را تحویل بدهیم.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول