اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انتقاد تند از ترامپ بابت اتهام‌پراکنی علیه یک مجری تلویزیونی

یک روزنامه آمریکایی، امروز در سرمقاله‌ای از ترامپ به دلیل اتهاماتی که وی علیه یک مجری شبکه خبری وارد کرده بود، به شدت انتقاد کرد.

انتقاد تند از ترامپ بابت اتهام‌پراکنی علیه یک مجری تلویزیونی

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» در سرمقاله روز سه‌شنبه خود به شدت از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا انتقاد کرده است. 

این روزنامه توطئه‌چینی ترامپ علیه «جو اسکاربرو»، مجری شبکه خبری «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» و نماینده اسبق کنگره در ایالت فلوریدا را مورد انتقاد قرار داده و آن را اقدامی «زننده» توصیف کرده که انجام آن «حتی برای او (ترامپ» زشت است».

در سرمقاله روزنامه وال استریت ژورنال با اشاره به جدال‌های لفظی ترامپ با «تد کروز»، یکی از رقیبان او در مرحله مقدماتی انتخاب ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا  آمده است: «دونالد ترامپ گاهی به نظریه‌های توطئه متوسل می‌شود - کنایه‌های زننده او درباره پدر تد کروز یا ترور جان‌اف‌کندی را حتما به خاطر دارید- اما اتهام‌پراکنی جدید او علیه مجری ام‌اس‌ان‌بی‌سی، جو اسکاربرو حتی برای او هم زشت است.»

در این سرمقاله آمده است، ترامپ گفته است اسکاربرو، که مجری یک برنامه گفت‌وگومحور در این شبکه است، در کشته شدن یک زن، دست داشته است. 

این روزنامه آمریکایی در ادامه نوشته اینکه رئیس‌جمهور آمریکا بگوید که مجری یک برنامه گفت‌وگو محور در قتل یک زن دست داشته را نمی‌توان جزو «سرسختی‌های سیاسی» به حساب آورد بلکه باید آن را آبروریزی و رسوا‌سازی دانست. 

این سرمقاله یک روز بعد از این نوشته شد که همسر خانمی که در دفتر اسکاربرو کار می‌کرد از توئیتر خواست تا نوشته‌های ترامپ در توئیتر را پاک کند. این خانم در سال 2001 در پشت میز، در دفتر اسکاربرو که آن زمان نماینده کنگره فلوریدا بود، جان خود را از دست می‌دهد. 

همسر این خانم، روز سه‌شنبه این هفته در توئیتر نوشت: «درخواست من ساده است: لطفاً این توئیت‌ها (توئیت‌های ترامپ) را حذف کنید.» 

در پاسخ نیز توئیتر، برای ناراحتی‌ای که ترامپ با توئیت‌های خود برای خانواده وی ایجاد کرده، ابراز همدردی کرد، اما این توئیت‌ها را حذف نکرد.  

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول