اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نوبخت: به وعده خود پایبندیم/ آزادراه رشت - قزوین تا آخر سال تکمیل می‌شود

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور، از پایبند بودن دولت به وعده تکمیل آزادراه رشت به قزوین تا پایان سال خبر داد.

نوبخت: به وعده خود پایبندیم/ آزادراه رشت - قزوین تا آخر سال تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدباقر نوبخت عصر امروز در حاشیه بازدید از روند تکمیل آزادراه رشت به قزوین، در جمع خبرنگاران با اشاره تعهد دولت در خصوص تکمیل آزادراه رشت به قزوین اظهار کرد: این آزادراه در سال جدید باید افتتاح ‌شود و دولت به تعهد خود در خصوص تکمیل آزادراه رشت به قزوین پایبند است و پیگیری و بازدیدهای مستمر در این خصوص انجام می‌شود.

وی از اختصاص اعتبار نقدی به پروژه آزادراه رشت به قزوین خبر داد و گفت: در فروردین‌ماه امسال اعتبار نقدی به پروژه آزادراه رشت - قزوین تخصیص‌ یافته که بسیار می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور با بیان اینکه افتتاح آزادراه رشت به قزوین باعث کاهش بار ترافیکی در ورودی استان گیلان می‌شود، تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات فنی و کارشناسی، امیدوارم که این پروژه بر اساس زمان‌بندی تعیین‌شده و در سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد زیرا جاذبه‌های گردشگری گیلان سبب می‌شود تا بار ترافیکی به این استان با افزایش مواجه شده و تکمیل این آزادراه سفر به گیلان را برای مسافران راحت‌تر می‌کند.

نوبخت، هنر دولت را تکمیل پروژه‌های عمرانی در این شرایط تحریم و کرونایی دانست و افزود: جمهوری اسلامی در دورانی به سر می‌برد که نفتش به فروش نرسیده و دریافت مالیات به دلیل کرونا با مشکل مواجه شده ولی هنر دولت تکمیل پروژه‌های عمرانی در چنین شرایطی است.

وی با اشاره به افزایش اعتبار تخصیص‌یافته به آزادراه رشت به قزوین بیان کرد: سازمان برنامه‌وبودجه مکلف است تا هر میزان اعتباری که بر اساس کارهای کارشناسی برای تکمیل این آزادراه اعلام شود را تأمین کند و محدود به منابع مالی از پیش تعیین‌شده نیست که نمونه بارز این امر پروژه راه‌آهن ۷۳۰ کیلومتری چابهار به زاهدان است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول