اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کتاب «بررسی و تحلیل انتظار در شیعه» منتشر می‌شود

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از تدوین کتاب «بررسی و تحلیل انتظار در شیعه با رویکرد کارکردشناسی و آسیب شناسی» خبر داد.

کتاب «بررسی و تحلیل انتظار در شیعه» منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسین الهی نژاد اظهار کرد: با توجه به این که در گذشته کتاب «انتظار در نگاه اهل سنت» را تدوین کرده بودیم و به چاپ رسیده بود، در این مرحله، پروژه انتظار در نگاه شیعه را تحت عنوان کتاب «بررسی و تحلیل انتظار بر شیعه(با رویکرد کارکردشناسی و آسیب‌شناسی)» به بحث خواهیم کشید.

وی با اشاره به قطبی بودن این پروژه گفت: پروژه مذکور در قطب تعمیق ایمان دینی و باورهای دینی و مقابله با فرق انحرافی قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی به تصویب رسیده و خروجی آن حدود 300 خواهد بود.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این پروژه در چهار فاز که فاز اول به ماهیت شناسی انتظار می پردازد که آیا انتظار عام است یا خاص و به مراتب انتظار می‌پردازد؛ فاز دوم، پروژه، به جایگاه انتظار می پردازد، اینکه انتظار در شیعه چه جایگاهی دارد و اینکه احادیث انتظار انتقادی یا غیر انتقادی است.

وی خاطرنشان کرد: در فاز سوم کتاب «بررسی و تحلیل انتظار در شیعه(با رویکرد کارکردشناسی و آسیب شناسی)» به انواع کارکردهای انتظار، از جمله کارکردهای انتقادی، اجتماعی، سیاسی و تمدنی آن می پردازیم و در فاز چهارم، آسیب شناسی اجتماعی، فردی، سیاسی و... مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول