اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته کمک‌های مومنانه در عسلویه

جانشین فرمانده سپاه عسلویه گفت: در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه، بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و دولتی مستقر در شهرستان توسط سپاه کمیته امداد و مراکز خیریه آستان قدس رضوی و... به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا توزیع شد.

توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته کمک‌های مومنانه در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، سروان سجاد شیخیانی عصر امروز در سومین رزمایش کمک های مومنانه اظهار داشت: در جهت همیاری و حمایت از اقشار مختلف مردم و گسترش مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله پیش بینی و اجرا شد.

 جانشین فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه تصریح کرد: مرحله اول رزمایش در آغاز ماه مبارک رمضان و مرحله دوم در نیمه مبارک رمضان و همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد و امروز هم مرحله سوم برگزار شد.

وی بیان داشت: در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه، بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و دولتی مستقر در شهرستان توسط سپاه کمیته امداد و مراکز خیریه آستان قدس رضوی و... به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا توزیع شد. 


جانشین فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: در تهیه بسته‌های کمک‌های مومنانه و همدلی منطقه چهارم ندسا، شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس، مجتمع گاز، شرکت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) مستقرر در عسلویه، خیرین و گروه های جهادی بسیج و سپاه شهرستان عسلویه مشارکت داشته‌اند.

شیخیانی ضمن اشاره به تداوم این کمک‌ها افزود: ارزش بسته‌های توزیع شده در شهرستان بیش از ۳۰ میلیارد ریال است و بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه در شهرستان عسلویه توزیع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول