اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شجاعت و پاکدستی دو شرط لازم برای رئیس مجلس است

نماینده اردل فارسان کوهرنگ و کیار در مجلس گفت: رئیس شجاع، دانا، دلسوز، پاکدست و با تقوا در مجلس شورای اسلامی به کمک نمایندگان می‌تواند برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی گام بردارد.

شجاعت و پاکدستی دو شرط لازم برای رئیس مجلس است

قدرت‌الله حمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به معیارها و خصوصیات رئیس مجلس، گفت: رئیس مجلس باید انسانی متدین، با تقوا، شجاع، ولایتمدار، مردمی و دلسوز باشد. مملت ما نیاز به کار جهادی دارد و رئیس مجلس باید شخصی دلسوز برای جامعه بوده و به فکر منافع شخصی خود نباشد.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس باید بتواند تصمیمات شجاعانه‌ای بگیرد، ادامه داد: امسال به فرمایش مقام معظم رهبری، سال جهش تولید نامیده شده و معضل بیکاری و فساد در جامعه، تبعیض و بی‌عدالتی به چشم دیده می‌شود؛ رئیس شجاع، دانا، دلسوز، پاکدست و با تقوا در مجلس شورای اسلامی به کمک نمایندگان مجلس می‌تواند برای رفع این مشکلات گام بردارد و مجلس را به سمت عمران و آبادی کشور سوق دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار در مجلس با اشاره به شرط کسب رای بالا برای رئیس مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اقتدار رئیس مجلس بخصوص در خارج از کشور و بیرون از مجلس بستگی به تعداد آراء بالا داشته هر کسی که دارای رای بیشتری باشد، با اقتدار و توان بیشتری می‌تواند مسائل و امور کشور را به پیش ببرد.

حمزه، شجاعت رئیس مجلس را برای دفاع به موقع و به‌جا از منافع کشور مهم دانست و افزود: پاکدستی نیز در مقابله و برخورد با فساد و مفاسد قابل استفاده بوده و کسی که انسان آلوده‌ای باشد، توان و قدرت برخورد با فساد را ندارد.

وی در خصوص امانت‌داری ‌رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی، امانتی در دست ماست که از امام راحل و شهدا به دست ما رسیده‌ است، این مملکت برای مردم است و رئیس مجلس باید به ملت و مردم خدمت کند در غیر این صورت منجر به خیانت در امانت می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خواهش ما از مردم عزیز این است که با صبر و حوصله از منتخبین خود در مجلس شورای اسلامی حمایت کنند و منتخبین و مجلسیان نیز باید شبانه روز برای مردم ولایتمدار و حاضر در صحنه‌ها و رفع مشکلات خدمت کنند و کوشا باشند.

انتهای پیام/68031/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول