اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار در چهارمحال و بختیاری

معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف چهارمحال و بختیاری از صلح و سازش در یک پرونده قتل پس از 10 سال در شهرستان بن خبر داد.

رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، کرم شیخ‌پور از بخشش یک محکوم به قصاص در شهرستان بن خبر داد و گفت: اصلاح و آشتی بین مؤمنان بزرگ‌ترین پاداش را نزد خداوند متعال دارد و آثار و برکات فراوانی را نیز برای جامعه به دنبال خواهد داشت.

معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف چهارمحال و بختیاری افزود: بر این اساس اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان با همه وجود در تلاش هستند تا زمینه صلح و سازش را در اختلاف‌ها و مشکلات فراهم آورده و در همین راستا نیز موفق شدند پرونده قتلی را که سال  1389 در روستای آزادگان شهرستان بن به وقوع پیوسته بود با صلح و سازش خاتمه دهند.

وی اظهار داشت: برای انجام این کار خیر جلسات متعددی با رئیس کل دادگستری و دادستان شهرستان بن برگزار و سعی شد از ظرفیت اعضای شوراهای حل اختلاف و بزرگان و معتمدان محلی استفاده شود و سرانجام با گذشت خانواده مقتول از حق قانونی خود و اعلام رضایت بی قید و شرط توسط ایشان متهم این پرونده توانست از چوبه دار رهایی یابد.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول