اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تانکرهای فروش آب شرب در اشتهارد را به آب منطقه ای معرفی کنید!

مدیر آب و فاضلاب کرج گفت: تانکرهای متعددی در شهرستان اشتهارد اقدام به فروش آب لوله کشی و آب چاه‌های غیر مجاز می‌کنند که اعتراض مردم را در بر داشته است، از این رو توصیه می‌شود شهروندان مصداق این اقدامات را به آب منطقه ای معرفی کنند.

تانکرهای فروش آب شرب در اشتهارد را به آب منطقه ای معرفی کنید!

شهرام حافظ، مدیر آب و فاضلاب کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه طبق گزارشات مردمی برخی در ماهدشت با تانکر اقدام به فروش آب‌های لوله کشی می‌کنند، اضافه کرد: متاسفانه به علت وجود چاه‌های غیر مجاز استحصال آب و فروش این معضل وجود دارد و ما هم مدعی هستیم.

وی با بیان اینکه آب منطقه ای متولی رسیدگی به این موضوع است، ادامه داد: آب منطقه ای تا حدودی با آب فروش‌ها برخورد شده است و پیشنهاد می‌شود مردم اعتراضات خود را در این رابطه به آب منطقه ای اعلام کنند.

حافظ با بیان اینکه بسیاری از مناطقی که اقدام به فروش آب شیرین می‌شد شناسایی شده است، تصریح کرد: چاه‌های آبی غیرمجاز بسیاری در این منطقه حفر شده است و این تانکرها توسط چاه‌های غیرمجاز تغذیه می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه هزینه دفع فاضلاب از شهروندان و مشترکین دریافت می‌شود، گفت: میزان دقیق این مبلغ به موجب قانون دریافت می‌شود و در قبض پرداختی نیز ذکر شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول