اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تمام شعب قضایی همدان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: در طول سال تمام شعب و واحدهای قضایی و ستادی استان به صورت دقیق و جامع مورد بازرسی و ارزیابی واقع خواهند شد.

تمام شعب قضایی همدان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه صبح امروز در جلسه شورای معاونین دادگستری استان همدان از تشکیل ۱۱ گروه بازرسی ویژه ارزشیابی قضائی در سطح استان خبر داد و شیوه و اهداف انجام این بازرسی‌ها را تبیین کرد.

وی یکی از اهداف این قبیل ارزیابی‌ها را شناسایی نیروهای مستعد و مبتکر عنوان کرد که موجب کادرسازی در مجموعه‌های قضائی استان خواهد شد و در ادامه گفت: باید نیروهای خلاق، توانمند و متعهد برای تصدی مناصب مدیریتی کشف و مورد استفاده قرار گیرند.

رئیس کل دادگستری استان همدان بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریز‌ی‌های صورت گرفته در طول سال ۹۹ تمام شعب و واحدهای قضائی و ستادی استان به صورت دقیق و جامع مورد بازرسی و ارزیابی واقع خواهند شد.

وی از بازرسان هیات‌های ارزشیابی خواست در خصوص وضعیت و آمار زندانیان هر شعبه و حوزه قضائی حساسیت لازم را معمول کنند و قرارهای تامین صادر شده را از حیث تناسب با جرم و وضعیت متهم بررسی و قرارهای بازداشت موقت را به صورت ویژه مورد ارزیابی قرار دهند.

عدالتخواه میزان تحقق برنامه‌های ابلاغ شده به هر شعبه را از دیگر موارد ضروری برای ارزیابی عنوان کرد و افزود: شعب قضائی که برنامه‌های ابلاغی راجع به میزان آمار پرونده‌ها را محقق کرده یا به آن نزدیک باشند مورد تشویق واقع شوند و دلایل عقب ماندن احتمالی برخی شعب نیز مشخص شود تا برای رفع آنها برنامه‌ریزی و تصمیمات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول