اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهسازی ۱۸ کیلومتر از محور معلمان- جندق

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: عملیات اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی ۱۸ کیلومتر از محور معلمان- جندق انجام شد.

بهسازی  ۱۸ کیلومتر از محور معلمان- جندق

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، محمدرضا عرب‌احمدی با بیان اینکه اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی ۱۸ کیلومتر از محور معلمان جندق انجام‌شده است، بیان کرد: این محور در شهرستان دامغان درصد بالایی از میزان فوتی‌های تصادفات را در استان داشته و از این‌رو، تکمیل باند دوم و ترمیم مشخصات فنی و مهندسی قطعاتی از این محور جزو اولویت‌های برنامه‌ریزی اداره کل قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از تصادفات جاده‌ای عامل انسانی دارد که از خواب‌آلودگی تا عدم توجه به جلو و … سالانه جان هزاران نفر را می‌گیرد، بیان کرد: اصلاح شیب‌های شیروانی با هدف بهبود وضعیت راه در محور دامغان – معلمان – جندق صورت پذیرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان بیان کرد: در کنار این امر، عملیات اصلاح شانه خاکی، شیب شیروانی و ترمیم فرونشست‌های محور مذکور به طول ۱۸ کیلومتر با به کار بکارگیری ۹ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهسازی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان به صورت امانی انجام‌شده است.

عرب‌احمدی افزود: با توجه به قرارداد منعقدشده به زودی رفع نواقص روکش آسفالت این محور نیز با استفاده از ظرفیت‌های موجود انجام و امیدواریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول