اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دستگاه قضا برای رفع مشکل اقتصادی صنعتگران پا پیش گذاشت

رئیس دادگستری اشتهارد گفت: برخی از صنعتگران برای سال‌ها از نحوه فعالیت و اقدامات شرکت خدماتی ابراز نارضایتی داشتند که برای حل این مشکل دادستان شهرستان به عنوان بازرس و ناظر این شرکت انتخاب شده است.

دستگاه قضا برای رفع مشکل اقتصادی صنعتگران پا پیش گذاشت

علی بستامی، رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد گفت:  دستگاه قضایی همواره در راستای رفع مشکلات صنعتگران پیش قدم بوده است و با توجه به اینکه اشتهارد بزرگترین شهرک صنعتی کشور را در خود جای داده است مجموعه دادگستری این شهرستان در این راستا باید پررنگ تر ظاهر شود.

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد ادامه داد: برخی از صنعتگران برای سال‌ها از نحوه فعالیت و اقدامات شرکت خدماتی به عنوان پیشانی و حامی حوزه صنایع که وظیفه خدمت‌رسانی و هموار کردن مسیر رونق و جهش تولید را دارد ابراز نارضایتی داشتند که برای حل این مشکل دادستان شهرستان به عنوان بازرس و ناظر این شرکت انتخاب شده است.

بستامی ادامه داد: حوزه اقتصادی می‌تواند یکی از محورهای مهم طرح تحول قضایی دادگستری در استان البرز باشد.

وی با اشاره به اینکه نقش نظارتی دقیق دادستان به عنوان مدعی العموم می‌تواند به مرتفع ساختن مشکلات احتمالی این مراکز کمک کند، یادآور شد: این انتظار وجود دارد که حسابرس این شرکت در هماهنگی با دادستانی، با دقت تمام و بدون توجه به هر توصیه و فشاری اقدامات تخصصی خود را انجام دهد.

بستامی متذکر شد: به دلیل نبود حسابرس دقیق و بازرس معتمد، این شرکت برای سالیان متمادی مشکلات عدیده در فعالیت خود داشته که با حل مشکل با تدبیر رئیس کل دادگستری استان البرز، امید است صنعتگران اشتهاردی برای فعالیت در سال جهش تولید دغدغه‌ای در زمینه دریافت خدمات مطلوبتر نداشته باشند.

انتهای پیام/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول