اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نمایشگاه عکس «قدس پایتخت ابدی فلسطین» برپا شد

نمایشگاه مجازی عکس «قدس پایتخت ابدی فلسطین» در سمنان برپا شد.

نمایشگاه عکس «قدس پایتخت ابدی فلسطین» برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، برنامه های فرهنگی در بخش ایثار و شهادت در شرکت توزیع برق استان سمنان اجرا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: برنامه های بزرگداشت روز جهانی قدس و سالگرد حماسه جاودانه فتح خرمشهر در این شرکت به اجرا در آمد.

حمید نظری با بیان این که برنامه های نکوداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در این شرکت به نحو شایسته ای به انجام رسیده است، افزود: فضاسازی، تبلیغات محیطی و الصاق بنر در ساختمان های اداری، تهیه طرح های گرافیکی و اطلاع رسانی در اتوماسیون اداری و شبکه های اجتماعی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر جاودانه ها در حوزه ستادی، برگزاری مسابقه کتابخوانی خرمشهر؛ از اِشغال تا آزادی ویژه همکاران به عنوان برخی از فعالیت های صورت گرفته در سی و هشتمین سال یاد آزادسازی خرمشهر به شمار می روند.

وی اضافه کرد: تهیه بروشور نکوداشت عملیات بیت المقدس و دستاوردهای این عملیات در دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر، ارسال پیامک به همکاران، طرح ستارگان عشق ویژه عملیات های دفاع مقدس مربوط به فتح خرمشهر، تقدیر از خانواده معظم شهید محمد افتخاریان از شهدای منتسب به همکاران این شرکت در شهرستان دامغان که در سوم خرداد سال 1361 به فیض عظیم شهادت نائل آمده، اطلاع رسانی نمایشگاه مجازی عکس تجلی مقاومت ویژه فتح خرمشهر از اتوماسیون اداری و شبکه های اجتماعی و انعکاس خبری برنامه ها ، از دیگر اقدامات است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به اجرای برنامه های بزرگداشت روز جهانی قدس در این شرکت اشاره کرد.

وی گفت: تهیه طرح های گرافیکی، بیانیه کارکنان شرکت، نمایشگاه مجازی عکس «قدس پایتخت ابدی فلسطین»، الصاق بنر گرامیداشت روز قدس در تمامی ساختمان های اداری شرکت در سطح استان و پخش نماهنگ های مربوطه از تلویزیون منصوبه در ساختمان حوزه ستادی، از جمله فعالیت های به انجام رسیده محسوب می شود.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول