اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم|سیستان و بلوچستان بالاترین حجم مبارزه با ملخ صحرایی را دارد به گفته احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، سطح مبارزه با آفت ملخ صحرایی، در حال حاضر در این استان به ۱۳۵ هزار هکتار رسیده و بالاترین حجم مبارزه را در کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۹۹-۳-۸ ۱۲:۰۱ http://fna.ir/exo57o
0
۲:۷

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به گفته استاندار سیستان و بلوچستان، در مرحله قبلی ملخ های صحرایی از سمت دریا به سمت استان ما آمدند، اما اکنون مسیر معکوس از سمت پاکستان به داخل کشور را داریم.

احمدعلی موهبتی می‌گوید: سطح مبارزه با این آفت در استان در حال حاضر به ۱۳۵ هزار  رسیده و سیستان و بلوچستان بالاترین حجم مبارزه را در کشور به خود اختصاص داده است که هزینه آن از محل اعتبارات استانی و ملی تامین می شود.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق درگیر با ملخ صحرایی همراهی و همیاری مردم با متولیان امر بسیار مهم است و از این همکاری مردم، فرمانداریها، بخشداریها، شهرداریها، دهیاریها و همه دستگاههای امدادی و مدیریت بحران با جهاد کشاورزی قدردانی می کنم.
 

 

 

انتهای پیام/3139/ر

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول