اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کشف 27 خودروی صفر احتکاری در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۲۷ دستگاه خودرو صفر احتکار شده از دو پارکینگ در کرج به ارزش ۲۷ میلیارد ریال خبر داد.

کشف 27 خودروی صفر احتکاری در کرج

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل که موجب سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب از این موضوع و احتکار خودرو در پارکینگ ها و گاراژها شده و در نتیجه التهاب بازار را به همراه دارد به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خود را به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری اقدامات پلیسی محل احتکار تعداد زیادی خودرو صفر و کارنکرده را که در یک پارکینگ و یک گاراژ در ۲ منطقه از کرج دپو شده بود را شناسایی کرده و با هماهنگی قضایی به همراه ماموران تعزیرات حکومتی و محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در بازرسی از پارکینگ‌های مورد نظر ۲۷ دستگاه خودرو صفر احتکار شده به ارزش ۲۷ میلیارد ریال کشف شد.

سردار محمدیان بیان کرد: خودروهای توقیفی شامل یک دستگاه پژو ۲۰۷ ، هشت دستگاه تیبا،  ۲ دستگاه پژو ۴۰۵، سه دستگاه ساینا، یک دستگاه کوییک ، هفت دستگاه سواری پراید و یک دستگاه پژو پارس که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بوده و با دستور قضایی پارکینگ‌ها پلمپ و مالک آنها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان از شهروندان در خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول