اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر کردستان معرفی شد

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر کردستان با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور معرفی شد.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر کردستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امروز طی مراسمی از چندین سال خدمت محمدباقر محمدی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر کردستان تقدیر و پیام جلالی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر کردستان معرفی شد.

مدیرعامل جدید هلال احمر کردستان در مراسم معارفه خود اظهار کرد: امروز معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور سفیر استان کردستان در هلال احمر کشور هستند و قطعا نگاه‌ ویژه‌ای با توجه به شناختی که از استان دارند خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد:  اگر چه به لحاظ امکانات و لجستیک استان کردستان شاید از استان‌های محروم باشد اما سرمایه عظیم نیروی انسانی پای کار و همیشه در عرصه برگ برنده این استان در تحقق اهداف و رسیدن به چشم‌اندازها است.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر کردستان افزود: خیلی از سیستم‌ها خصوصا هلال احمر مهم‌ترین سرمایه‌ آن، نیروی انسانی موفق و پای کار است.

وی اذعان کرد: در جریان سیل پارسال که بیشتر شهرها دچار حادثه شده بودند به واسطه همین سرمایه انسانی توانستیم خدمات خوبی به مردم سیل‌زده ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: ظرفیتی که در استان کردستان وجود دارد باید به طریق مختلف و با مدیریت صحیح باید در مسیر اصلی خود قرار گیرد.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر کردستان گفت: ذاتا آدمی اهل صلح، آرامش و صلح هستم، احساس می‌کنم سیستمی می‌تواند موفق عمل کند که همدلی و اتحاد در آن وجود داشته باشد.

اردشیر معتمدوزیری یکی از داوطلبان جمعیت هلال احمر کردستان در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هلال احمر کردستان از مدیر سابق به عنوان یکی از نیروهای ارزشی و همیشه در عرصه نام برد و اظهار کرد: این مدیر همیشه در صحنه توانست سیستم مدیریتی کارآمدی و غیرسیستماتیک را در این مجموعه ایجاد کند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول