اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بخشی از مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی توسط سازمان برنامه‌وبودجه پرداخت می‌شود

معاون رئیس‌جمهور از امضای توافق‌نامه مابین سازمان برنامه‌وبودجه و تأمین اجتماعی برای پرداخت بخشی از مطالبات برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد.

بخشی از مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی توسط سازمان برنامه‌وبودجه پرداخت می‌شود

محمدباقر نوبخت دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار کرد: پرداخت مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی بر عهده این سازمان است اما برای کمک به این نهاد، توافقی مابین تأمین اجتماعی و سازمان برنامه‌وبودجه انجام‌شده تا بخشی از مطالبات را سازمان برنامه بودجه پرداخت کند.

وی با تأکید بر اجرایی شدن پرداخت مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: توافقات لازم با سازمان تأمین اجتماعی انجام‌شده و این امر در حال انجام شدن است تا از این طریق سازمان تأمین اجتماعی بتواند به بهترین نحو مطالبات این عزیزان را پرداخت کند.

معاون رئیس‌جمهور با ابراز خرسندی از پیشرفت ۸۳ درصدی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در گیلان بیان کرد: در استان گیلان ۱۸ پروژه اقتصاد مقاومتی وجود دارد که طبق اعلام کارشناسان پیشرفت ۸۳ درصدی داشته و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

نوبخت استان گیلان را پیشرو در حوزه پروژه‌های جهش تولید معرفی کرد و افزود: ۹۵ پروژه در حوزه جهش تولید به دبیرخانه سازمان برنامه‌وبودجه اعلام‌شده و مورد موافقت قرارگرفته و بر همین اساس امروز تفاهم‌نامه‌ای مابین سازمان برنامه‌وبودجه و استانداری گیلان در خصوص تحقق این طرح‌ها امضاشده است.

وی از امضای تفاهم‌نامه سازمان برنامه‌وبودجه با کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد هزار واحد مسکن مهر برای مددجویان کمیته امداد در استان گیلان ساخته شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته‌شده برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید تصریح کرد: برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ۸۵۰ میلیارد تومان به‌صورت تسهیلات و برای پروژه‌های جهش تولید بر اساس ظرفیت‌های قانونی ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول