اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

پویش سهامداران در «فارس من» از ۳۰۰۰۰ امضا گذشت/ پیگیری از بالاترین سطح مسئولان در دستور کار خبرگزاری

پویش سهامداران برای واریز سود مجامع بورس از طریق سامانه «سجام» در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۰۰۰ بار امضا شد. گروه‌های مختلف خبری پیگیر ماجرا هستند و در اسرع وقت نتیجه را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

پویش سهامداران در «فارس من» از ۳۰۰۰۰ امضا گذشت/ پیگیری از بالاترین سطح مسئولان در دستور کار خبرگزاری

به گزارش خبرگزاری فارس؛ یکی از دلایل تاسیس شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه یا «سجام»، واریز سود مجامع به حساب سهامداران مشمول بوده اما مدت‌هاست که این اقدام عملی نشده است. حالا سهامداران این خواسته خود را در «فارس من» مطرح کردند. 

 

در بخشی از این پویش آمده است: «با توجه به اینکه هر کدام از شرکت های بورسی روش‌های خاصی جهت پرداخت سود انتخاب می‌کنند و اینکه بانک‌های متفاوتی جهت دریافت سود مجامع معرفی می‌نمایند، همچنین برخی از سودها آنقدر کم و بی‌ارزش است که سهامدار به بانک مراجعه نمی‌کند و سود مجامعی که باید به جیب سهامدار می‌رفت به جیب شرکت رفته و شرکت‌ها از همین سودهای ناچیز پول هنگفتی به جیب می‌زنند.»

 

این سهامداران با توجه به رسالت اصلی «سجام» جهت پرداخت سود مجامع، درخواست رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع را از سازمان‌های مربوطه دارند.

 

این مطالبه در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰۰۰۰ بار حمایت شده و به سرعت در حال گرفتن حمایت سهامداران است. گروه‌های مختلف خبرگزاری به‌ زودی مطالبه شما را از بالاترین سطح مسئولان پیگیری خواهند کرد. اخبار بعدی را در فارس بخوانید.

 

انتهای پیام/ ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول