اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رهاسازی 270 میلیون متر مکعب آب از سدهای آذربایجان شرقی به سمت دریاچه ارومیه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتقال 650 میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه از رودخانه زاب از جمله طرح های در دست اجراست که نقش بسیار مهمی در تثبیت و احیای دریاچه ارومیه دارد.

رهاسازی 270 میلیون متر مکعب آب از سدهای آذربایجان شرقی به سمت دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی امروز در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی احیای دریاچه ارومیه با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت اقدامات و فعالیت‌های عمرانی برای احیای این دریاچه، با بیان اینکه نادیده گرفتن خدمات دولت در احیای دریاچه ارومیه، بی‌انصافی است، اظهار داشت: وضعیت فعلی دریاچه، بیانگر نقش مهم عملکرد دستگاه‌های دولتی در کنار افزایش بارندگی‌هاست.

وی گفت: رهاسازی بیش از 270 میلیون مترمکعب آب از سدهای استان به سمت دریاچه ارومیه از جمله اقدامات مهمی است که در این دولت انجام شده است، در حالی که در ادوار گذشته چنین اقداماتی انجام نشده بود.

رحمتی خواستار توجه بیشتر به برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی با محوریت افزایش مشارکت های مردمی در احیای دریاچه ارومیه شد و خاطرنشان کرد: انتقال 650 میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه از رودخانه زاب از جمله طرح های در دست اجراست که نقش بسیار مهمی در تثبیت و احیای دریاچه ارومیه دارد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر افزایش مشارکت بخش خصوصی در موضوعاتی همچون معیشت جایگزین برای ساکنان پیرامون دریاچه ارومیه تاکید کرد.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول