اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ایمن سازی و ساماندهی جاده دسترسی به بهشت رضوان مشهد با اعتبار 17 میلیارد تومان

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از ایمن سازی و ساماندهی جاده دسترسی به بهشت رضوان با اعتبار 17 میلیارد تومان خبر داد.

ایمن سازی و ساماندهی جاده دسترسی به بهشت رضوان مشهد با اعتبار 17 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی در این خصوص اظهار کرد: جاده ارتباطی کلات نوچاه به آرامستان بهشت رضوان، با توجه به مشکلات فنی و زیرسازی به عنوان جاده مرگ شناخته می‌شده است.

وی افزود: پس از افتتاح و بهره‌برداری آرامستان بهشت رضوان، بار ترافیکی زائرین اهل قبور این آرامستان نیز به این محور اضافه شد، لذا با توجه به مشکلات فنی و خطرات مسیر فوق ایمن سازی و ساماندهی آن در دستور کار سازمان فردوس های شهرداری مشهد قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد با بیان اینکه جاده دسترسی به آرامستان بهشت رضوان با حداکثر پیک ترافیک 15 هزار و 343 وسیله نقلیه در روز و به صورت مسیر فرعی، درجه یک طراحی شده است بیان کرد: طول کل مسیر بیش از 6 هزار و 700 متر و عرض آسفالت بیش از 12 متر است.

مهدوی دامغانی خاطرنشان کرد: برای اجرای این مسیر در راستای تامین ایمنی، روانی ترافیک و آسایش شهروندان ساکن بیش از 65 هزار متر مکعب عملیات خاکی شامل خاکبرداری و خاکریزی انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین برای بهسازی این جاده 32 هزارمتر مکعب روسازی اساس و زیراساس انجام و بیش از 6 کیلومتر آسفالت ریزی گرم در دو لایه اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد به خط کشی، نصب علائم، تجهیزات ترافیکی و ایجاد سرعت کاه های آسفالتی در طول مسیر اشاره کرد و گفت: در کنار این اقدامات بیش از هزار متر طول گاردریل نیز جهت حفاظت وسیله نقلیه عبوری درحاشیه های جاده نصب شده است.

مهدوی دامغانی تصریح کرد: در مجموع برای ایمن سازی و بهسازی جاده دسترسی به بهشت رضوان از سوی شهرداری مشهد حدود 17 میلیارد تومان هزینه شده است و اکنون نیز برای استفاده مردم زیر بار ترافیکی قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول