اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

حرکت بزرگ در کمک مؤمنانه نمایش هوشمندی ملت ایران بود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حرکت بزرگ ملت در کمک مومنانه یعنی هوشمندی ملت ایران که در آن راهبرد دشمن از بین رفت و ملت نگذاشتند فرمان امام بر زمین بماند.

حرکت بزرگ در کمک مؤمنانه نمایش هوشمندی ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: نیروهای انتظامی از ارزشمندترین مجاهدان انقلاب اسلامی هستند و چهره‌ها و شخصیت‌های ولایی و از خودگذشته‌ای هستند که همه وجودشان را وقف ملت و امنیت پایدار کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه کار احمقانه‌ای که دشمن یک سال پیش در رابطه با سپاه و فرماندهان و نیروی انتظامی در بحث تحریم انجام دادند، ادامه داد: فکر می‌کنند با تحریم سپاه و نیروی انتظامی این مجموعه از بدنه نظام و ملت جدا می‌شود در صورتی که این انسان‌های مومن بیشتر در قلب ملت جا پیدا می‌کنند چون ملت ما از هر جناح و گرایش فکری و قوم و طایفه که باشند هوشمندانه عمل می‌کنند و در بحث منافع ملی یک نظر دارند و متحد هستند.

وی تصریح کرد: حرکت بزرگ ملت در کمک مومنانه یعنی هوشمندی ملت ایران که در آن راهبرد دشمن از بین رفت و ملت نگذاشتند فرمان امام بر زمین بماند و خلأیی که برای کسانی که از کرونا ضربه خورده بودند ایجاد شده بود، از بین رفت.

سردار معروفی با اشاره به عملیات روانی دشمن افزود: دشمن با تحریم سپاه، مجمع شخیص مصلحت، شورای نگهبان، نیروی انتظامی و ...که  این‌ها بنی‌هاشم خیمه‌گاه حسین‌بن علی (ع) هستند، می‌خواهد امام تنها شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌داند در کشور و درون کشور هرچه تحریم کردند خیمه‌ها بیشتر حفظ شد چون نیروی انتظامی مانند سپاه مطیع محض است و فرمان امام را عمل می‌کند و غیر از آن عمل نمی‌کند و این اقتدار نظام است.

وی ابراز داشت: هر کس بزرگ و قدرتمند باشد دشمن او را تحریم یا شهید می‌کند، انقلاب اسلامی خیلی بزرگ شده و امروز نیروی انتظامی و سپاه محکم‌تر و برادرانه در کنار هم مانند یک سد محکم در برابر دشمن ایستاده‌‌اند.

معروفی افزود: سپاه عین یک سد پولادین سد بلای نیروهای انتظامی هم هست و کنار نیروهای انتظامی‌ست و اگر قرار باشد جان بدهیم با هم جان و آبروی خود را برای انقلاب می‌دهیم و دست شما را که امنیت ایجاد می‌کنید با تمام وجودمان می‌بوسیم چون نیروی انتظامی عزت‌آفرین و با منزلت بالایی است.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول