اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

محور چرمشهر تا زندان بزرگ استان تهران ایمن سازی می‌شود

محورچرمشهر تا زندان بزرگ استان تهران در حسن آباد فشافویه یکی از محورهای فرعی استان تهران است که با توجه به مشکلات آن قرار شد فرمانداری ری و اداره کل راهداری به صورت مشترک نسبت به بهسازی مسیر و تعریض محور اقدام کنند.

محور چرمشهر تا زندان بزرگ استان تهران ایمن سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه بازدید از محور چرمشهر تا زندان تهران بزرگ در بخش فشافویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ایمن‌سازی این محور که بیشتر خانواده‌های زندانیان در آن تردد دارند به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بازدید انجام دادیم.

وی ادامه داد: جهت افزایش ایمنی این جاده و تعریض آن که در اولویت اجرایی قرار دارد، ۵۰درصد هزینه‌ها را فرمانداری تأمین می‌کند تا این پروژه پس از مناقصات و مطالعات اجرا شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه مطالعه بزرگراه شدن این مسیر در سال ۹۵مطرح شده، اضافه کرد: در طول این مسیر چند نقطه حادثه خیز داریم که برای رفع آن باید طرح بلند مدت و کوتاه مدت داشته باشیم.

توکلی تصریح کرد: برای طرح بلند مدت مطالعات لازم انجام شده و قرار است این مسیر به بزرگراه تبدیل شود و در طرح کوتاه مدت نیز اداره کل راهداری نقاط مشکل‌دار را ایمن‌سازی می‌کند همچنین باید با مشارکت مسؤولان محلی نسبت به تأمین روشنایی اقدام شود تا میزان تصادفات کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه این مسیر ارتباط شرق به غرب و آخرین نقطه شهرستان ری است، افزود: در حوزه امداد جاده‌ای نیز مقرر شد محلی را برای اورژانس در نظر بگیریم تا زمان رسیدن نیروهای امدادی به محل حوادث کوتاه‌تر شود.

ایمن‌سازی عوارضی تهران قم تا فرودگاه امام خمینی(ره) پایان یافته است

حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران نیز در این بازدید اظهار داشت: شهرستان ری به واسطه تعدد ترددها و محدوده آزادراه و محور قدیم تهران قم که بار ترافیکی مرکز به جنوب کشور را متحمل می‌شود جزو مهم‌ترین جاده‌های استان تهران است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ایمن‌سازی و نصب نیوجرسی مفصلی از حدفاصل عوارضی تا فرودگاه امام خمینی(ره) پایان یافته و ادامه مسیر به سمت انتهای حوزه تهران تا مرز قم در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در ادامه گفت: محور قدیم تهران قم از نظر روکش با مشکل مواجه بود لذا نوسازی و عملیات اجرایی آن در دست اقدام قرار دارد.

نوروزی تصریح کرد: محور حسن آباد به چرمشهر یکی از محورهای فرعی استان تهران است که در شورای ترافیک استان تهران مشکلات آن بازگو و قرار بر این شد که فرمانداری و اداره کل راهداری به صورت مشترک به بهسازی مسیر و تعریض محور اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشاور طرح تا پایان خردادماه برآورد و طرح اولیه عملیات بهسازی محور چرمشهر تا زندان بزرگ استان تهران را در اختیار راهداری و فرمانداری قرار می‌دهد و پس از طی فرآیند قانونی عملیات آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول