اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شهرداران باید از مدل‌های خلاقانه در مدیریت شهرها به‌خوبی استفاده کنند

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: خلاقیت در مدیریت شهری بسیار مهم است و شهرداران باید از مدل‌های خلاقانه در مدیریت شهرها به‌خوبی استفاده کنند.

شهرداران باید از مدل‌های خلاقانه در مدیریت شهرها به‌خوبی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، مهدی جمالی‌نژاد در گردهمایی شهرداران استان گلستان با حضور استاندار گلستان، معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیران امور شهری و روستایی و شهرداران سراسر استان در شهرستان مینودشت با بیان اینکه رفتار مردمی و شفافیت در شهرداری‌ها موجب رشد اعتماد عمومی می‌شود، اظهار کرد: شهرداران و شوراهای اسلامی نقش تاثیرگذاری در افزایش وفاق، همدلی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی دارند.
وی تصریح کرد: شهرداری‌ها باید نقش پدری خود را پررنگ کنند و برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت برای ارتقا درآمدهای شهر تعریف کنند.

* گلستان از توانمندی‌های بسیاری در زمینه تنوع قومی و طبیعی برخوردار است/ شهرداران نقش تاثیرگذاری در افزایش وفاق، همدلی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی دارند
جمالی‌نژاد افزود: امروز دنیا به شهرهای خلاق، شهرهای هوشمند و شهرهای کارآفرین می‌اندیشد و شهرداران استان باید با توجه به ظرفیت‌های گلستان زمینه توسعه را فراهم آورند.
معاون عمرانی وزیر کشور یادآور شد: گلستان از توانمندی‌های بسیاری در زمینه تنوع قومی و طبیعی برخوردار است و تمام این پتانسیل‌ها می‌تواند زمینه رشد استان را فراهم آورد.
جمالی‌نژاد ادامه داد: خلاقیت در مدیریت شهری بسیار مهم است و شهرداران باید از مدل‌های خلاقانه در مدیریت شهرها به‌خوبی استفاده کنند.

* و شهرداران و شوراهای اسلامی باید در جذب سرمایه‌ها تلاش ویژه‌ای داشته باشند
وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی کمک ارزشمندی به افزایش بودجه شهرداری‌ها می‌کنند و شهرداران و شوراهای اسلامی باید در جذب سرمایه‌ها تلاش ویژه‌ای داشته باشند.
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرها علاوه بر ایجاد ظرفیت رشد و توسعه زمینه اشتغال و افزایش درآمد سرانه شهروندان را به همراه دارد.
انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول