اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ظرفیت تولید آب در ایلام بیش از تعداد جمعیت است

مدیر عامل شرکت آبفای استان ایلام، گفت: ظرفیت تولید آب در استان بیش از تعداد جمعیت و سرانه مصرف آب در استان تقریبا ۲ برابر استاندارد کشور است.

ظرفیت تولید آب در ایلام بیش از تعداد جمعیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام،  نورالله تیموری مدیر عامل شرکت آبفای استان ایلام با حضور در برنامه گفت‌وگو ویژه خبری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه آب رسانی در سطح استان، لزوم توجه شهروندان به مدیریت صحیح مصرف آب را خواستار شد.

وی اشاره به پروژه‌ها و طرح‌های در دست اقدام شرکت، افزود: با اجرای این پروژه‌ها، آینده خوبی برای آب روستاها و شهرهای استان قابل پیش بینی است‌.

 مدیر عامل شرکت آبفای استان  در بخش دیگری از صحبت‌های خود  به افزایش مصرف آب هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در استان اشاره کرد و یادآور شد: افزایش مصرف بیش از ۲۰ درصدی توسط شهروندان باعث افت فشار در برخی از نقاط شهر شده که می‌طلبد مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

وی، با تاکید بر این که ظرفیت تولید آب در استان بیش از تعداد جمعیت است، تصریح کرد: متاسفانه سرانه مصرف آب در استان تقریبا دوبرابر استاندارد کشور است.

تیموری یادآور شد: سرانه استاندارد مصرف آب در روستاها ۱۲۰ لیتر در شبانه‌ روز و در شهرها ۱۵۰ لیتر به ازای هر نفر و این رقم در ایلام بیش از ۳۰۰ لیتر در شبانه روز است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول