اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

شایسته است نمایندگان با درنظر گرفتن منافع کلان ملی در گام دوم تلاش کنند

جامعه اسلامی مهندسین در پی تشکیل مجلس یازدهم بیانیه‌ای صادر و در آن تاکید کرد که شایسته است نمایندگان با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و با درنظر گرفتن منافع کلان ملی، با همکاری سایر قوا برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب تلاش کنند.

شایسته است نمایندگان با درنظر گرفتن منافع کلان ملی در گام دوم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی مهندسین در پی تشکیل مجلس یازدهم بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است: 

به فضل خدای متعال و در سایه سار عنایات حضرت ولی‌عصر(ارواحناله الفداء) در ایامی که متبرک به نسیم عید فطر و عطر دل‌انگیز ایثار و حماسه در آزادسازی خرمشهر عزیز و یاد شهدای گرانقدر بود، مجلس یازدهم کار خود را آغاز کرد. مجلسی که اولین گام خود را در راستای تحقق گام دوم انقلاب محکم برداشت و با نمایش جلوۀ زیبایی از همدلی و گذشت، با تشکیل فراکسیون اکثریت، برای ترکیب هیئت رئیسه رای‌گیری نمودند و به حمدا... دوستانی که رأی کافی را در فراکسیون کسب نکردند، به‌منظور همدلی و حفظ یکپارچگی مجلس، در صحن نیز کاندیدا نشدند که جای تقدیر فراوان دارد. 

حال که سکان مدیریت مجلس با رای نمایندگان ملت، بر عهدۀ یکی از مدیران با سابقه، خدوم و پرتلاش کشور قرار گرفته است، ضمن تبریک به جناب آقای دکتر قالیباف، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و نواب رئیس محترم جناب آقایان امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علی نیکزاد و سایر دبیران و ناظران محترم، از خداوند مسئلت داریم که نمایندگان مجلس یازدهم را برای تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی و پرتلاش و خدمتگذار در رفع مشکلات ملت علی‌الخصوص در تعمیم عدالت و تلاش در حوزه های فرهنگی و اقتصادی یاری فرماید. شاًن تقنینی و شاًن نظارتی مجلس، دو بازوی قدرتمند برای نمایندگان محترم می‌باشد که شایسته است با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و با درنظر گرفتن منافع کلان ملی، با همکاری سایر قوا برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب تلاش نمایند. 

در پایان از زحمات ارزشمند جناب آقای دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در سه دورۀ گذشته و هیئت رئیسه محترم دورۀ دهم تقدیر نموده و توفیقات برادران و خواهران گرامی را از خداوند منان مسئلت داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول